Rendszeres olvasók

2013. november 26., kedd

18. Mindig van kiút.


Már az idegeim táncoltak a várakozás miatt. Vajon ki lehet az akit Louis ideívott? Remélem hogy nem Zayn lesz az , mert azzal most egyáltalán nem tudna rajtam segíteni....Negyed óra várakozás után csöngettek az ajtón Louis pedig már ment is az ajtóhoz. Hallottam hogy üdvözlik egymást majd újra Louis jött be.
-Nos Jasmine..üdvözöld nagy szeretettel az egyetlen és utánozhatatlan....Marshall Matherst!!!!-mondta majd belépett az ajtón Marshal , azaz Eminem. Mikor megláttam hogy ő az tátva maradt a szám. Régebben nagyon odavoltam érte , tiszteltem őt a múltja miatt , és azért mert nagyon tehetséges ember!
-Úristen..én nem is tudom hogy mit mondjak..-akadt el benne a szó.
-Louis felhívott és elmondta az égeszet , és most pár napot együtt fogunk tölteni és segíteni fogok!-mondta Marshal majd egy biztató mosolyt küldött felém , amin kicsit meglepődtem mert nem nagyon szokott mosolyogni..
-Hát akkor én most elmegyek , és Greget ma elviszem valahová úgyhogy nem kell majd elmenned érte Jasmin , jó szórakozást!-mondta majd kezet fogott Marshallal és már el is viharzott.
-Öhmm rendben..mi lenne ha elmennénk egyet a parkba sétálni?-kérdezte.
-Rendben!-mondtam majd már el is indultunk , majd elkezdett kérdezgetni.
-Louis már mesélt rólad pár dolgot , de szeretném ha te is mesélnél magadról.
-Rendben , és mivel kezdjem?
-Kezd az elejétől.
-Rendben. Szóval engem Jasmin Tomlinsonnak hívnak. Van egy kis öcsém Greg. Az életem nem valami fényes , apukám egy hónapja halt meg , anya pedig elhagyott minket. Pár hét alatt teljesen felfordult az életem. Nincs senki akire számítani tudok , csak Louisékra.-hajtottam le a fejem majd leültünk egy padra és Marshall is mesélni kezdett.
-Tudom milyen érzés Jasmin mikor elveszítjük a családtagjainkat. Én ezt 1 éves koromban éltam át , de még a mai napig tisztán emlékszem. Én nem olyan gyerek voltam aki az ajtóban áll , és fogja a kis táskáját. Csak ültem a tornácon reménykedve egy olyan apáért ami nekem sosem volt. Igaz a két dolog különbözik , mert engem elhagyott az apám , neked pedig maghalt , de amiről még meséltem nekem Louis az az hogy gyógyszereket szedsz , vagdosod magad és cigizel. Ez nem fog megoldani semmit. Nem fognak visszajönni a szüleid és nem lesz jobb az életed! Ezt csak azért csinálod mert azt érzed hogy olyankor minden rendben van , és jobban érzed magad de ne,. Így próbálod elterelni a gondolataid , vagy így próbálsz gondolkodni. Hidd el én is voltam így , drogoztam amit szégyenlek de fel tudtam állni és új életet kezdtem! Rendbe hoztam az életem és teljesen más ember lettem. Az élettől nem fogsz kapni másik lehetőséget , az élet nem nintendó játék , ezt jegyezd meg.-mikor Marshall elmondta nekem néhány percig csak némán ültem. Igaza van , az élet nem nintendó játék.
-Igazad van Marshall. Most kell felállnom és új életet kezdenem , ez nem mehet tovább.
Az egész napomat Marshallal töltöttem. Sokat mesélt a gyerekkoráról és a mostani életéről is, és én is meséltem még magamról , majd hazakísért és ő is elmenet mivel ma fellépése lesz. Sokat jelentett hogy egy olyan ember mint ő meghallgatott engem. És igaza van , most kell újra kezdenem mindent , bármennyire is fáj vannak olyan emberek akiknek sokat számítok és velem akarnak maradni.
-Na milyen volt?-ült le mellém Louis mosolyogva , majd én is elmosolyodtam.

-Nagyon jó volt hogy egy olyan ember mint ő meghallgatott engem nagyon jól esett , és azt hiszem érdemes volt eltöltenem vele ezt a napot! Köszönöm Louis.-öleltem meg , majd kijött hozzánk Greg is.
-Jasmin tényleg Eminemmel voltál?-kerekedtek ki a szemei.
-Igen , nagyon kedves ember! És azt mondta hogy szeretne téged megismerni!
-Tényleg?!
-Hát persze!-kezdett bele Louis. Nekem van is a holnapi koncertjére 3 jegy.-mutatta fel őket.
-De jó!-kezdett el mosolyogni. -És holnap megyünk?!
-Igen , de csak akkor ha most jó kisgyerek leszel és elmész aludni!-mondta Louis , mire Greg egyből elviharzott és már ment is a szobába.
-Remélem mostmár minden rendben lesz veled!-mondta Louis.
-Igen . és sajnálom , hogy ilyen mélyre süllyedtem , ígérem soha többé nem csinálok ilyent , új életet akarok kezdeni.
-Ennek nagyon örülök!-mosolyodott el majd szorosan átölelt. -És mi lesz Zaynnel?
-Nem tudom..vele is meg kell majd beszélnem a dolgokat. De majd holnap..most elég fáradt vagyok..
-Rendben , akkor én haza megyek , ha van valami nyugodtan hívj fel , és aludj jól!-mosolygott de látszott rajta hogy eléggé ideges.
-Nyugi Louis holnapra frissen fogsz látni nem lesz semmi baj , jó éjt!-küldtem felé egy biztató mosolyt majd ő is mosolyogni kezdett és elment.

Másnap reggel már 7 órakor fent voltam. Elég rosszul néztem ki. A szemeim pirosak voltak , a hajam meg ne is beszéljünk. Gyorsan megfürödtem , majd rendbe szedtem magam és mikor kijöttem a fürdőből már Greg is ébren volt. Megreggeliztünk , majd Niall kijelentette hogy átjön hozzánk megnézni hogy vagyunk.
-Jasmin , jó újra látni téged!-jött be az ajtón nagy mosollyal az arcán majd szorosan megölelt.
-Én is nagyon örülök neked Niall!-mosolyogtam , majd köszöntötte Greget is.
-Jöttök ma Eminem koncertre?-kérdezte.
-Igen Louissal megyünk.-mondtam.

-Ez remek! Mi is megyünk a fiúkkal! Meg Danielle is jön!
-Mi a fiúk közé Zayn is beletartozik?-kérdeztem félénken.
-Hááááááááááááát...igen..-húzta el a száját.
-Végül is engem nem zavar.-vontam vállat. -Kérsz valamit enni?-próbáltam elterelni a szót.
-Nem köszi már ettem!!-mosolygott.
-Ohh gondolhattam volna.-mosolyodtam el , Niall pedig nevetni kezdett.


Mikor Niall már haza ment Greggel készülni kezdtünk a koncertre és Danielle is csatlakozott hozzánk. Mikor végeztünk Louis és Eleanor eljöttek értünk majd indultunk is. Szerencsére a koncertjegyünk az első sorba szólt így mindent nagyon jól lehetett látni. Közben megérkeztek a többiek is , és megpillantottam Zayn is.. Már egy hónapja nem láttam és nagyon hiányzott. Jó volt újra látni őt , de közben féltem is , mivel ma akarok vele beszélni ha sikerül...
A koncert után elballagtunk a színpad háta mögé , hogy elköszönjünk Eminemtől. Greg és a fiúk csináltak vele egy közös képet , majd kértek autógrammot is majd után én is odamentem hozzá.
-Köszönöm Marshall hogy segítettél! Nagyon jól esett ,és ha nem jössz talán még mindig ott tartanák ahol ez előtt..Szóval nagyon köszönöm!-mosolyodtam el mire megölelt engem , én pedig visszaöleltem.
-Köszönöm hogy megláttad a helyes utat! Remélem nem ez az utolsó alkalom hogy összefutunk! -mondta majd mindketten elmosolyodtunk és csináltunk egy közös képet majd elbúcsúztunk egymástól. Megnéztem hogy sikeredett a kép , és eléggé meglepődtem. Eminem nem szokott a képein mosolyogni ,de most mégis mosolygott ami nekem nagyon jól esett!!!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése