Rendszeres olvasók

2013. augusztus 6., kedd

1. Újra együtt.

Sziasztok meghoztam az első részt a blogomba, remélem tetszeni fog , komizzatok és iratkozzatok fel! :)



Jasmin Tomlinson vagyok. Igen Tomlinson mint Louis Tomlinsom. Louis az unokabátyám , és ma elutazok hozzá , hogy találkozzunk. Már 5 hónapja nem voltunk együtt , és mi nem olyan unokatesók vagyunk akik elhanyagolják egymást , mi mindig találunk ki közös programokat. A nyarat ma vele , Eleanorral , és a 4 hülyével töltöm. Már rég láttam a fiúkat is nem tudom hogy fognak fogadni eléggé megváltoztam de szerintem ők is , Eleanor pedig mindig lejön hozzám és tartunk csajos napokat. Olyan mintha a testvérem lenne. Rólam pedig csak annyit , hogy nem vagyok az a fajta lány aki szégyenlős sőt  ha valaki kikérdezi magáról a véleményét én megmondom az őszintét. Nem vagyok szégyenlős , szeretek közösségbe lenni , és új embereket megismerni. Most a kocsihoz tartok , hogy a repülőtérre mehessek , ahová a szüleim is elkísérnek. Háromnegyed óra múlva VÉGRE kiértünk a reptérre és még volt negyed órám. Elbúcsúztam anyától és apától , majd a húgomtól is. A hosszas búcsúzkodás után felszálltam a repülőre és elindultam London felé. Már nagyon vártam , hogy ott legyek , hiányzott Louis és Eleanor meg a fiúk is. És az egész nyarat velük töltöm aminek nagyon örülök.
3 órával később.
A hosszas utazás után a repülő leszállt a Heathrow-i reptéren majd a cuccaimmal együtt leszálltam és elkezdtem Louist keresni. Nem láttam sehol. Talán elfelejtette , hogy jövök?! Nem hiszem Louis nem olyan. Öt perc várakozás után úgy döntöttem magam indulok el úy is tudom hol lakik Louis. Mikor indultam volna el láttam egy alakot felém futni teljes gyorsasággal , majd kirajzolódott Louis alakja én pedig elmosolyodtam.
-NAGYÖLELÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS!!!-kiáltotta majd mikor odaért hozzám szorosan átölelt.
-Azt hittem már elfelejtettél!-néztem fel rá.
-Jasmin téged nem lehet elfelejteni!-mosolygott Louis majd én is elmosolyodtam , majd elkezdtünk sétálni Louis kocsija felé.
-Bocs hogy késtem , csak a rajongók letámadtak.-magyarázta.
-Gondolhattam volna.-mosolyogtam. -Amúgy semmi gond.
-Hogy vannak a szüleid?-kérdezte.
-Jól vannak köszi! És ti hogy vagytok?
-Anyáék elvannak a héten itt voltak nálam ahogy Eleanor is , a fiúkkal pedig készülünk az új albumra , most lett vége a turnénknak.-mesélte. -Ja és Eleanor mondta hogy a jövőhéten lejön hozzád , most hazautazott Manchesterbe , de mindenképp lejön hozzánk.
-Rendben , addig elleszünk.
-Igen az biztos! A fiúk is vártak már , ha gondolod ma lejöhetnek hozzánk.
-Oké , úgy is rég láttam már őket , kíváncsi vagyok hogy meg e változtak..
-Hát mindenki sokat változott.-mesélte vezetés közben.
                                                   ******
Nemsokára odaértünk Louis házához , majd kivettük a cuccaim Louis pedig kinyitotta az ajtót és felmentünk és kipakoltam a cuccaim amibe Louis is segített. Mikor végeztünk lementünk majd Louis mondta , hogy a fiúk nemsokára megérkeznek. Kíváncsi vagyok hogy fognak fogadni. Őket nem szoktam annyiszor látni mint Louist ezért már izgatott vagyok.
-Nem vagy éhes vagy valami?-kérdezte Louis.
-Most nem.
-Rendben.-mondta majd hallottuk , hogy nyílik az ajtó és bejön rajta elsőnek Niall. Mikor bejött tátva maradt a szám. Először nem ismertem meg , de aztán odajött hozzám.
-Szia Jasmin!-mosolygott Niall majd megöleltük egymást.
-Szia Niall! Már rég nem láttalak , megváltoztál!-csodálkoztam.
-Te is sokat változtál!-kócolt bele a hajamba , majd a többiek is bejöttek és üdvözöltük egymást. Mind nagyon megváltoztak , de aki szerintem a legtöbbet változott az Liam. Annyira más lett a haja , az alkata , és mindene. Be kell vallanom nagyon jól néz ki.
-És meddig maradsz Louisnál?-kérdezte Harry majd leült mellém.
-A nyarat itt töltöm!-mosolyogtam.
-Ez remek! Legalább több időt töltesz vele meg persze velünk is!
-Igen , már vártam!-mondtam.
-Mi is vártunk már!-mosolygott Zayn , majd visszamosolyogtam rá.
-Oké , mit szeretnétek csinálni?-kérdezte Louis majd leült közénk.
-Mi lenne ha üvegeznénk?-kérdezte Niall. Mindenki egyetértett majd Louis hozott egy üveget , leültünk és elkezdtek pörgetni. Vagyis elkezdtünk volna de Harry közbeszólt.
-STOP! Nincs valami frissítőtök?-kérdezte Harry pimasz mosollyal , majd Louis felállt és hozott két bort majd felbontottuk és felváltva ittunk belőle.


A játék közepére már mindenki jó állapotba került , és megint én voltam a soros és Harry kérdezett.
-Jasmin felelsz vagy mersz?-tette fel a kérdést de alig lehetett érteni amit beszél.
-Merek.
-Rendben..-gondolkozott el Harry. -Menj oda Liamhoz és csókold meg!-utasított Harry. Egy kicsit meglepődtem amit mondott de aztán vettem a bátorságot majd odaültem Liam mellé ő pedig az ajkát harapdálta ami nagyon szexi volt. Elmosolyodtam majd megcsókoltam , amit Liam is nagyon élvezett majd a végén mindketten elmosolyodtunk én pedig visszaültem a helyemre , a többiek pedig csak néztek minket.

Másnap reggel arra ébredtem , hogy a fejem szörnyen fáj. Biztos a sok alkoholtól amit megitattak velem. Az estéből nem emlékszem semmire , azt hiszem egy kicsit sokat ittam , pedig nem szokásom ennyit inni. Kikeltem nagy nehezem az ágyamból majd lementem a konyhába , Louis már ott volt és az asztal meg lett terítve.
-Jó reggelt!-köszöntött Louis.
-Neked is!
-Csináltam reggelit!-mosolygott.
-De jó! Pirítós!-mosolyogtam. -Most pont erre van szükségem.-ültem le.
-Na kipihented a tegnap estét?-kérdezte majd beleivott a tejeskávéjába.
-Igazából nem emlékszem semmire..
-Elmeséljem?-kérdezte.
-Igen!
-Rendben. Az úgy volt , hogy felelsz vagy merszeztünk és Harry kérdezett tőled , te azt mondtad hogy mersz , és az volt a feladat , hogy meg kell csókolnod Liamot te odamentél hozzá majd megcsókoltad.-magyarázta Louis én pedig majdnem belefulladtam a tejeskávémba. Jézusom mit tettem?! Megcsókoltam Liamot , és már az első nap hülyeséget csináltam!
-Nem , nem és nem! Ez nem lehet , már az első nap idejövök és hülyeséget csinálok!
-Ugyan már! Láttam hogy mindketten élveztétek!-kacsintott Louis én pedig megforgattam a szemeim.
-Bocsánatot kell kérnem tőle!
-Szerintem nem haragszik rád.
-Nem baj akkor is , ma elmegyek hozzá és bocsánatot kérek tőle.
-Oké ahogy akarod Jasmin.




Ez lenne az első rész , ha tetszett iratkozz fel és írj komit! :D Nemsokára új rész.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett az első rész siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon de nagyon tetszik :D jó sztorinak indul ;) várom a kövit siess vele *.*

    VálaszTörlés