Rendszeres olvasók

2013. augusztus 19., hétfő

8. Nem vagyok féltékeny!








Másnap reggel szörnyű fejfájásra ébredtem , majd mikor összeszedtem magam bementem a fürdőbe. Mikor a tükörbe néztem eszembe jutott a tegnap este. Zayn és én majdnem lefeküdtünk. Hogy lehetett ennyi eszem?! Az idegesítő húgom teljesen kiakasztott és így történt minden. Gyorsan letusoltam , majd felöltöztem és visszamentem Zaynhez bocsánatot kérni a tegnap este miatt.
-Zayn beszélhetnénk?-kérdeztem mikor épp a pólóját kezdte el felvenni majd tekintetét az enyémre szegezte majd leült az ágyra.
-Igen.
-Figyelj , nem tudom hogy te emlékszel e , hogy mi történt tegnap este , de én tisztán emlékszem és sajnálom..-hajtottam le a fejem.
-Ne kérj bocsánatot , mindketten hibásak voltunk , de szerencsére volt annyi eszünk , hogy nem csináltunk hülyeséget!-mosolyodott el.
-Szóval akkor minden rendben?
-Persze!-mosolygott édesen , majd én is elmosolyodtam. -Amúgy ugye nem baj , ha még egy éjszakát itt alszok?-kérdezte félénken de én csak elnevettem magam.
-Köszi!
-Nincs mit , de viszont néhány órára itt kell hogy hagyjalak.
-Miért?
-Biztosan ismered Daniellet , Liam volt barátnőjét. Tegnap megbeszéltük , hogy találkozunk fél egykor remélem nem gond.
-Nem , majd addig el leszek.-mosolygott.
-Rendben!-mosolyogtam vissza.

A nap hamar elment és már dél volt , ezért mikor megebédeztünk én elmentem készülődni majd elköszöntem Zayntől és itt hagytam az utálatos húgommal. Be kell vallanom egy kicsit féltem egyedül hagyni vele ki tudja mik fordulnak meg Lily fejébe...


Danielle és én már régóta jó barátnők vagyunk , és igaz mindketten együtt voltunk Liamel de még így is jóban vagyunk. Most épp egy tetkószalon felé tartunk , ugyanis csináltatni akarok egy tetkót.
-És milyen tetkót szeretnél Jasmin?.tette fel a kérdést Danielle.
-A karomra akarok egy feliratot.
-Értem!


Kész lett a tetkóm amin ez állt: Everyone deserves a second chance.
Danielle egyből rájött hogy miért csináltattam.
-Zaynre céloztál ugye?-nézett rém mosolyogva miközben sétáltunk.
-Hátn nem csak rá..-pirultam el.
-Én is ezt mondanám!-mosolygott én pedig hátba böktem. -Amúgy mi van Liammel?-kérdezte később.
-Állítólak új barátnője van valami Sophia..
-Értem.-hajtotta le a fejét.
-Hiányzik ugye?-kérdeztem.
-Nagyon.-próbált mosolyogni.
-Sajnálom!
-Majd lassan elfelejtem..


Danielleval még elmentünk vásárolni majd hazamentem Zaynhez és a nővéremhez. Anyáék ma este jönnek haza , és másnap pedig megyek vissza Zaynnel és folytatódik a turné. Lassan hazaértem majd láttam , hogy Lily és Zayn beszélgetnek , majd hirtelen Lily megcsókolta Zaynt! Annyira ideges lettem mégis hogy képzeli ezt?! Azonnal odamentem és elrántottam Zayntől.
-Te mégis mi a fenét csinálsz?!-kérdeztem idegesen.
-Csak barátkozom Zaynnel!-mosolygott gonoszan.
-Te nem vagy normális!-mondtam majd felszaladtam a szbámba és becsaptam magam mögött az ajtót. Utálom Lilyt!!
-Jól vagy Jasmin?-jött be utánam Zayn majd leült mellém.
-Persze.
-Nekem nem úgy tűnik.-húzta fel a szemöldökét.
-Zayn őszintén válaszolj! Érzel valamit Lily iránt?-kérdeztem e ő csak elnevette magát.
-Túl fiatal hozzám Jasmin. És nem érzek iránta semmi , megnyugodhatsz.
-Mi?! Én teljesen nyugodt  vagyok!
-Féltékeny vagy.-suttogta mosolyogva , de én csak megforgattam a szemeim. -Milyen tetkód van?!-mutatott később a karomra.
-Ma én és Dani elmentünk egy tetkószalonba és ezt csináltattam.-mondtam , Zayn pedig elmosolyodott majd végigsimította a kezét a tetkómon amitől kirázott a hideg.
-Tetszik a tetkód.-mosolygott , majd én is elmosolyodtam.
-Amúgy holnap mikor megyünk vissza Londonba?-próbáltam elterelni a szót.
-Reggel kell elindulnunk , szerintem olyan fél 7-kor.-mondta.
-Rendben.-miközben beszélgettünk észrevettem , hogy Zayn elvette a telefonom. Ez nem jelent jót ugyanis a napokban töltöttem le róla egy képet és most az a háttérképem. El kell vennem tőle!
-Zayn add vissza a telefonomat!
-Mindjárt!
-Nem mindjárt hanem most!
-De most miért?! Mi a baj?
-Semmi. Add ide!
-Várj már!-kezdett el mosolyogni majd az ágyamra ült , én pedig megpróbáltam kivenni a kezéből a telefonom de nem nagyon sikerül. Míg Zayn és én a telefonomon 'veszekedtünk' hirtelen azt vettem észre , hogy Zayn fölöttem van én pedig alatta , majd hirtelen eldobta a telefonom és egyenesen a szemembe nézett.
-Mondták már , hogy gyönyörű szemeid vannak?-suttogta mosolyogva.
-Te sem panaszkodhatsz!-mosolyogtam , Zayn pedig egy puszit nyomott a homlokomra. -Csak ennyit kapok?!-néztem rá kiskutya szemekkel , mire Zayn az ajkába harapott , majd a számat kezdte el apró puszikkal behinteni.
-Még mindig féltékeny vagy?-suttogta a fülembe én pedig elmosolyodtam.
-Egy szóval sem mondtam , hogy féltékeny vagyok!-túrtam bele tökeletes hajába.
-De a szemed nem ezt mondja...


Zayn szemszöge.
A nap hamar elment és már este volt. Jasmin már elaludt de én nem tudtam. Azt mondta , hogy nem akar tőlem semmit , erre meg megint megtörtént! El kell őt felejtenem bármilyen nehéz is lesz!



Nos ez az új rész ami tudom hogy rövid lett de nem volt ihletem. Ha tetszett KOMIZZATOK ÉS IRATKOZZATOK FEL! :D xX


3 megjegyzés:

  1. ona... nem kell elfelejtenie Zaynnek egyáltalán :D gyerünk hamar hozz kövit és ne szakítsanak... szép pár együtt :)

    VálaszTörlés
  2. Szuperül írsz, és a történet is jó.
    Siess a kövivel.

    VálaszTörlés