Rendszeres olvasók

2013. augusztus 10., szombat

4. Turné!





Jasmin szemszöge.
Hallottam hogy újra kopognak. Fogadni mernék , hogy Louis vagy Eleanor az , de nekem most nincs kedvem beszélgetni.
-Hagyjatok békén , most nem akarok beszélgetni.-szóltam ki de erre benyitottak. Nem láttam hogy ki jött be , odafeküdt mellém és szorosan átölelt. Ő biztos nem Eleanor , és Louis is ki van zárva , ő nem így szokott megölelni.
-Velem sem akarsz beszélgetni?-kérdezte egy ismerős hang mire felpattantam az ágyról és megláttam hogy Liam az.
-Liam olyan jó hogy itt vagy!-öleltem meg szorosan.
-Azt hittem nem fogsz nekem örülni.-simogatta a hátam.
-Nem , örülök hogy eljöttél!-töröltem le a könnyeim.
-De mi történt?-kérdezte.
-Csak elegem van..
-Miből? Nekem nyugodtan elmondhatod!-mosolygott felém.
-Csak..én nem tudom mi van Zaynnel. Itt volt és megcsókolt , és én  meg visszacsókoltam utána meg én mondtam neki hogy maradjunk csak barátok , én nem akarok tőle úgy semmit mivel nekem már tetszik valaki... Aztán Zayn meg nem is tudom.. olyan furcsa volt...-meséltem.
-Szóval még mindig tetszel neki.
-Mi az hogy még mindig?-kérdeztem értetlenül.
-Mikor itt voltál még suliidőbe Zaynnek tetszettél és azért van együtt Amandával hogy elfelejtsen téged.-világosított fel Liam. Ezt miért nem mondta el nekem senki?! Miért csak most kell megtudnom? De már mindegy. Zayn szereti Amandát és kész nem fogom ezen törni magam!
-Hát de gondolom Amandával jól kijönnek és én már nem számítok neki.-mondtam bizonytalanul , Liam pedig közelebb jött hozzám.
-Ki tetszik neked hogy ilyent mondtál Zaynnek?-kérdezte mosolyogva , én pedig elpirultam.
-Hát azt nem mondom el. Nem hiszem hogy neki tetszenék..-gondolkodtam el.
-Na kérlek! Akkor csak annyit mondj hogy hogy néz ki!-kérte kiskutya szemekkel én pedig sóhajtottam egyet.
-Hát jó!-kezdtem bele Liam pedig elmosolyodott. -Barna haja van , barna szemei , tetkók vannak a kezein , és imádja az Obey-es sapkákat. És azt hiszem jól kijövök vele.-mondtam majd a végén elmosolyodtam és Liamra néztem aki szintén mosolygott.
-Tudod , nekem is tetszel-suttogta fülembe amitől kirázott a hideg , majd egy puszit nyomott az arcomra én pedig tiszta vörös lettem.


Pár héttel később.
A fiúk turnéja ma kezdődik el. Nagyon izgatott vagyok , hogy velük dolgozhatok , de nagyon elvagyunk egymással és így nem lesz baj. Liam és én azóta együtt vagyunk és szerencsére a rajongók is elfogadták. Most épp a ruháimat pakolom. Egy turnébuszba leszek a srácokkal , de még Lou és Lux is velünk lesz, a többiek pedig egy külön buszon fognak majd jönni. Louval úgy döntöttük el , hogy egyik héten én csinálom a hajukat , Lou pedig öltözteti őket és utána meg fordítva. Zayn pedig. Hát nem tudom , mióta volt ez az egész kis "játékunk" nem nagyon beszélünk egymással , és próbál engem kikerülni de ez a munka miatt nem nagyon lehetséges. Lehet hogy most fáj neki , de én akar hányszor  próbáltam vele beszélni mindig kifogást keresett. Liam is mondta hogy majd beszél vele de mióta együtt vagyok vele Zayn is eléggé kerüli. Nem akarom , hogy tönkremenjen miattam a barátságuk...
Miközben pakolásztam Louis kiáltott fel.
-JASMIN GYERE INDULNUNK KELL!-kiabált fel , én pedig gyorsan le is mentem.
-Itt vagyok!
-Rendben. Akkor gyere indulnunk kell!-mondta izgatottan majd beszálltunk a kocsijába és indultunk.
-Izgulsz?-kérdezte vezetés közben.
-Nem szoktam. És te?
-Csak egy kicsit..
-Jól megleszünk!-mosolygott rám majd én is visszamosolyogtam majd Louis újra az utat nézte.
Lassan odaértünk az O2 arénához és egy csomó rajongó ott volt már , Louissal nem tudjuk hogyan juthatnánk be , mivel Paul is az arénában van.
-Oké Jasmin a terv a következő: kiszállunk a kocsiból , megfogod a kezem és berohanunk az arénába.-adta ki a parancsot Louis.
-Ez biztos jó ötlet?
-Tudsz jobbat?
-Jól van igazad van!-forgattam meg a szemeim majd kiszálltunk a kocsiból . Louis gyorsan odafutott hozzám megfogta a kezem és nagy nehezen befutottunk az arénába.
-Sikerült!-fújta ki a levegőt Louis.
-De szerintem jobb ha sietünk az öltözőbe.-mondtam majd Louis bólintott egyet és bementünk. Lou és a fiúk már ott voltak.
-Sziasztok!-köszöntünk.
-Épp időben nincs már sok időnk.-magyarázta Lou.
-A rajongóktól "szöktünk" meg.-magyarázta Louis.
-Oh értem. De most neki kell állnunk a ruhátoknak és a hajatoknak. Jasmin te menj Harryvel és Liammal öltöztest fel őket , én addig megcsinálom a hajukat.
-Rendben.-mondtam majd elmentünk a fiúkkal.
-Izgulsz?-kérdezte Harry.
-Nem nagyon és ti?
-Mi már megszoktuk.-mosolygott Harry.
-Majd te is megfogod szokni.-adott egy puszit Liam.
-Igen tudom.-mosolyogtam. -Na de ideje felöltözni. Harry neked a szokásos fehér pólót és a feszülős gatyát gondoltam.
-A rajongók meg fognak őrülni.-mosolygott perverzül.
-Liam neked pedig a Batmenes felsőt gondoltam egy fekete gatyával.
-Rendben!-a kezükbe nyomtam a megbeszélt ruhákat majd elmentek átöltözni és közbe a másik három srác is megérkezett.
-Mi készen vagyunk.-mondta Niall.
-Mi is!-jött ki Harry és Liam.
-Oké akkor csere!-mondta Louis majd Harry és Liam elment a többiek pedig itt maradtak.
-Oké akkor kezdjük veled Louis.-mondtam majd Niall szólt közbe.
-Utána had én!-tette fel a kezét mosolyogva.
-Rendben!-mosolyogtam.
-Louis mi lenne ha egy kicsit most visszatérnél a csíkos pólóhoz?-kérdeztem.
-Oké a fanok úgyis hiányolják.-mosolygott.
-Oké akkor az lesz és egy fekete katy.-mondtam majd a kezébe nyomtam és el is ment felvenni.
-Én jövööök!-mondta boldogan Niall én pedig elmosolyodtam. -Nekem milyen ruha lesz?-kérdezte.
-Igazából arra gondoltam , hogy felvehetnéd a Crazy Mofos felsődet és hozzá egy ingat kigombolva és egy kék gatyát.-mondtam majd elkezdtem keresni neki.
-Imádom azt a felsőt!
-Igen azt gondoltam.-mondtam majd megtaláltam és Niall is elment átöltözni így már csak Zayn maradt. Lerakta a telefonját majd odajött hozzám én pedig elkezdtem keresni neki a ruhát.
Találtam neki egy fehér trikót és hozzá egy térdnél szakadt gatyát.
-Tessék.-adtam át neki.
-Kösz.-mondta majd elment felöltözni a másik két fiú pedig már itt volt.
-Láttam hogy néz rád.-mondta Niall.
-Ugyan már srácok , hagyjuk kérlek.
-Rendben , én csak mondtam.-rakta fel a kezeit Niall.
-Mindegy. Már megbeszéltem ezt Zaynnel. Ha ő ezt nem tudja felfogni akkor én nem tudok vele mit csinálni. Én szeretem Liamet és nem fogom őt elhagyni.
-Persze hogy nem fogod , de ezt Zaynnel is jól át kéne beszélned. Liam is ezt mondta nekünk.-mesélte Louis.
.Majd megbeszélem vele. De most jobb lesz ha megyünk mindjárt kezdődik a koncert.-mondtam majd kimentünk az öltözőből.
-Sok szerencsét srácok!-mondtam majd megköszönték Liam pedig adott egy puszit majd Lou és én lementünk a nézőtérre hogy mi is lássuk a koncertet Luxal együtt. Egy óra múlva vége lett a koncertnek majd a fiúkkal együtt a turnébuszhoz mentünk és elpakoltuk a cuccaink. Egy nappaliszerűség , konyha , fürdő , és két szoba volt a buszba. Az egyik szobába emeletes ágyak voltak , és a másik szobába pedig egy nagy franciaágy volt amibe Lou és Lux fog aludni , ami nekem azt jelenti hogy a fiúkkal kell aludnom.
-Oké döntse el mindenki hogy hol alszik!-mondta Harry.
-Én középen!-vágta rá Niall.
-Én alszok Niall felett!-mondta Louis.
-Akkor én alszok alul.-mondta Harry majd bepattant az ágyba.
-Jasmin te hol akarsz aludni?-kérdezte Liam.
-Nekem mindegy. Döntsétek el Zaynnel hogy ti hol akartok aludni aztán én mrg ott alszok ahol van hely.
-Hát jó ahogy akarod.-mosolygott rám Liam.
-Én felül alszok!-tette fel a kezét Zayn.
-Én nem szeretek középen aludni az olyan kellemetlen... Úgyhogy én alul leszek.-mondta Liam.
-Akkor én leszek középen.-mondtam majd bejött hozzánk Lou is.
-Mindenki eldöntötte hol alszik?-kérdezte Lou.
-Igen!
-Rendben. Akkor mit szeretnétek vacsira?-kérdezte.
-Ami van!-válaszolt Harry.
-Rendben.-mondta majd a konyha felé indult.
-Én is jövök!-szóltam utána majd elmentünk a konyhába.
-Mi lenne ha csinálnánk pizzát?-kérdezte mosolyogva.
-Oké jó ötlet!-mondtam majd hozzá láttunk a pizzához.

Zayn szemszöge.
Mikor kiment Jasmin és Lou a fiúkkal beszélgetni kezdtünk aztán én kimentem a 'nappaliba' majd a telefonomat kezdtem el nyomkodni. Láttam hogy Amanda írt de most nem volt kedvem beszélgetni vele. Lehet , hogy bunkó vagyok de egész nap csak Jasminon jár a fejem. Az a lány teljesen megőrjít. De nem akarok közel kerülni hozzá. Liam az egyik legjobb barátom és nem akarom hogy miatta összevesszünk.


Jasmin szemszöge.
Louval végeztünk a pizzasütéssel majd míg kihűlt bementünk a fiúkhoz. Engem mindenki azzal piszkált hogy beszéljem meg Zaynnel a dolgokat még Liam is! Nem akartam hogy folyton ezzel piszkáljanak ezért megtettem. A nappaliban volt és a telefonját nyomkodta.
-Őhm Zayn beszélhetnénk?-kérdeztem félénken majd leültem mellé.
-Nekünk nincs miről beszélni.-mondta majd zsebre rakta a telefonját.
-Kérlek!
-Nem Jasmin! Én hülye még el is mentem hozzád bocsánatot kérni de te szartál az egészre! Tudod nagyon csúnyán kihasználtál!-emelte fel a  hangját majd felállt és el akart menni de én is felálltam majd visszaszóltam.
-Én használtalak ki csúnyán?!
-Hát nem tudom ki csókolt vissza!
-De te kezdted el!
-Te meg folytattad , úgyhogy ne szólj egy szót sem!-kezdett ideges lenni ahogy én is.
-Tudod nem is értem miért állok veled szóba! Teljesen elment az eszem!
-Tudod ebbe az a rossz hogy együtt kell veled élnem! Idegesítő vagy! Még azt mondod hogy nekem kéne bocsánatot kérnem?
-Hát nem is nekem! Te lógtál folyton a nyakamon!
-Én?  Én lógtam a nyakadon?
-Jaj ne mond már! Te kezdted el mikor az öltözőben voltunk! Ezt még te sem tagadhatod le!
-Jól van lehet hogy én kezdtem de te is ugyan úgy benne vagy!-mutatott rám.
-Úgy utállak! Bárcsak soha ne ismertelek volna meg!-kiabáltam majd mentem volna ki de Zayn lefogott.
-Nekem köszönheted hogy van munkád!-szorította meg a kezem.
-Engedj el!
-Na mi van? Talán igazam van?
-Hagyjál már békén!
-Hosszú még a turné Jasmin.
-Ez most hogy jön ide?-kérdeztem mire elmosolyodott.
-Majd meglátod.
-Na ide figyelj! Én szeretem Liamet és nem hagyom hogy tönkre tedd a kapcsolatunk!
-Tudod ha szeretnéd...nem engednél magadhoz ilyen közel.-suttogta majd az ajkába harapott. Remek.

-Ilyent ne merj még egyszer mondani!
-Pedig ez az igazság , valld be!
-Nem. Ez nem igaz! Én szeretem Liamet. Kettőnk közül te nem szereted Amandát!
-Lehet. De én legalább őszinte vagyok.
-Engedj már el!-mondtam idegesen majd lassan kirántottam a karomat a kezéből és egy kicsit piros is lett a szorítása miatt. Visszamentem a srácokhoz a szobába akik már a pizzát ették.
-Hogy ment?-kérdezte Niall teli szájjal , én pedig Liam mellé ültem.
-Reménytelen!-mondtam idegesen.
-Mi történt?-kérdezte Liam.
-Nem akarok róla beszélni , de maradjunk annyiba hogy nehéz a felfogása..
-Majd én beszélek vele nyugi!-simogatta meg a hátam Liam majd elmosolyodtam.
-Kérsz pizzát?-nyújtotta felém Harry én pedig elvettem egyet majd megettem azt.


Zayn szemszöge.
Még mindig a nappaliba voltam és a telefonomat újra elővettem. Nagyon felidegesített Jasmin. Miért nekem kéne bocsánatot kérnem?! Oké igaz én kezdtem el , hogy magamhoz húztam , meg hogy megcsókoltam de ő meg visszacsókolt és az ölembe ült! És azt mondja hogy ő nem hibás! Ez azért vicces.
-Zayn beszélhetnék veled?-kérdezte egy hang aki Liam volt.
-Persze.-mondtam majd leraktam a telefonom.
-Figyelj. Én tudom mi történt Jasmin és közted. Én megértelek főleg , hogy neked tetszett ő egy ideig és hogy most itt van gondolom nem tölt el boldogsággal. De neki is nehéz volt ez az egész mikor elmondtam neki. És tudom hogy ő is hibás ebben a dologban ahogy te is , de szerintem jobb lenne ha megbeszélnétek a dolgokat. Nem akarom hogy veszekedjetek.
-De csak a te kedvedért!
-Kösz haver!-mosolygott rám.
-Na de hol van most?
-Szerintem a szobába de ideívom , utána meg ki megyek mivel Nicola a nővérem itt van de idehívom.
-Rendben.

Jasmin szemszöge.
Miközben a srácokkal beszélgettem visszajött Liam is.
-Jasmin Zayn beszélni akar veled!-jött oda hozzám.
-Nincs vele mit beszélnem!
-Kérlek!Az én kedvemért!-ült le mellém.
-Rendben de csak a te kedvedért!-mondtam majd adott egy puszit én pedig visszamentem Zaynhez.
-Mit akarsz?-kérdeztem majd leültem mellé.
-Figyelj mi lenne a normálisan megbeszélnénk a dolgokat?
-Rendben.-sóhajtottam egy nagyot Zayn pedig belekezdett.


Nos , ez lenne az új rész , várom a komikat és iratkozzatok fel minél többen! Köszönöm az előző részhez a komikat remélem ehhez is kapok :3
Ja és ha van kedvetek nézzetek be ebbe a blogomba , iratkozzatok fel és e-mailbe kérhettek a fiúkról képeket , sztorit , giffet , idézeteket! :))
http://onedirectionhungar.blogspot.hu/

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, és eszméletlen jó lett ^^ Várom a folytatást, sieesssss♥ :D

    VálaszTörlés
  2. tényleg siess nagyon jó lett és várom hogy megint veszekednek e és hogy Jasmin kit választ majd :) imádom a blogodat *-*

    VálaszTörlés
  3. siess a kövivel, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. jáájjjjj de jó rész lett :) IMÁDTAM kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  5. Eszméletlen jó. SIESS A KÖVIVEL!

    VálaszTörlés
  6. Kibaszot jó rész*-*Siess a kövivel*-*

    VálaszTörlés