Rendszeres olvasók

2013. augusztus 8., csütörtök

3. Utállak , vagy mégsem?!







Pár héttel később.
Ma Eleanor lejön hozzánk és végre vele is eltölthetek egy kis időt mielőtt elkezdődik a fiúk turnéja , ugyanis néhány hét és kezdődik a 9 hónapos turné. Mióta Lou felvett a srácokkal is több időt vagyunk , nagyon elvagyunk mindig hülyéskedünk. Anyáék is ideutaztak és velük is eltöltöttem néhány napot de már hazamentek. Most épp itthon vagyok egyedül ugyanis Louis kiment Eleanor elé én pedig itthon maradtam. Fel óra múlva vissza is ért Elenorral együtt.
-Szia Jasmin!-jött oda és szorosan megölelt.
-Szia Eleanor!-mosolyogtam.

-Hogy vagy?-kérdezte.
-Jól vagyok köszi , és te?
-Én is jól vagyok!
-Csajok nekem most el kell mennem Paul hívott , hogy menjünk be a stúdióba de sietek!-szólt közbe Louis.
-Rendben siess haza!-ölelte meg Eleanor.
-Nekem nem kell bemennem?
-Nem , most nem sietek sziasztok!-mosolygott majd elment , mi pedig felmentünk a szobámba.
-Hallottam , hogy Lou  felvett magához  gratulálok!
-Köszi!
-Amúgy jól kijössz a srácokkal?-kérdezte.
-Igen mindenkivel nagyon jól elvagyok , de Liammal különösen jól , mindig elhív valahová.-meséltem.
-Igen , Louis is mesélte , hogy kezd alakulni köztetek valami.-mosolygott.
-Hát nem tudom. De képzeld. Ezt még senkinek sem mondtam el de mikor ugye Lou megnézte hogy hogyan teljesítek , Zaynnel bementünk ruhát nézni , majd ráadtam és utána nagyon közel húzott magához és egy csomó ideig nézett és égetett a tekintete , de neki van barátnője. Miért csinálta szerinted ezt?-Eleanor nem szólt semmit csak hallgatott és néhány perc után megszólalt.
-Hát..én nem tudok semmit..de szerintem ezt vele kéne megbeszélned.
-Lehet de mostanában nagyon kerül engem mióta történt a dolog..
-Szerintem menj el hozzá és beszéld meg vele a dolgokat , vagy pedig majd a turnén.
-Igen igazad van. Szerintem , ha Louis hazaért elmegyek Zaynhez.
-Jó ötlet!-mosolygott

Hat óra volt már mikor Louis hazaért majd mondtam nekik hogy elmegyek , Louis nem tudta hová megyek de nem is szeretném neki elmondani és azt sem hogy mi történt Zayn és köztem. Szerencsére tudtam hol lakik nem is volt olyan messze , kb 30 percet sétálhattam és odaértem a lakásához. Remélem a barátnője most nincs itthon nem szeretném ha tudna róla. Becsengettem hozzá majd vártam egy kicsit és ajtót nyitott. Láttam rajta hogy meglepődik.
-Jasmin?
-Szia Zayn , beszélhetnénk?-kérdeztem majd nyeltem egy nagyot.
-Gyere be.-mondta majd bementem hozzá.
-Mit szeretnél?-kérdezte.
-Egyedül vagy?-kérdeztem félénken.
-Igen de miért?-nézett rám furán.
-Figyelj emlékszel mikor Lou és te ott voltatok nálunk?
-Igen miért?
-És Lou megkért hogy öltöztesselek fel úgy mintha fotózásra mennénk. Bementünk és mikor kiválasztottuk a ruhát és rád adtam te hirtelen..magadhoz húztál és egy csomó ideig nem engedtél el! Miért csináltad?
-Én..én nem tudom..-nézett rám.
-Mi? Mi az hogy nem tudod? Zayn neked barátnőd van!
-Most menj el kérlek!-mutatott az ajtó felé.
-Zayn kérlek! Mond már el nem akarok ezen tovább görcsölni!-emeltem fel a hangom Zayn pedig közelebb jött hozzám és a szemeimbe nézett. Gyönyörű szemei vannak Zaynnek.
-Ne. Ordibálj. Velem.-mondta nyugodtan én pedig sóhajtottam egyet.
-Oké bocs. De miért nem vagy képes elmondani nekem?!
-Nézd én , nem fogom elmondani még akkor sem ha ezerszer elmondod.-tette zsebre a kezeit.
-Kegyetlen vagy Malik!-mosolyodtam el idegességembe.
-Tudom.-mosolygott.
-Na kérleeek!
-Nem. Ha ezért jöttél akkor már el is mehetsz.-mutatott megint az ajtó felé én pedig megforgattam a szemeim.
-Nem mondhatod azt hogy nem történt meg!
-Én nem is mondtam ilyent!-mutatott magára.
-De úgy csinálsz mintha nem történt volna semmi , csak úgy viselkedsz mintha valami rosszat tettem volna , és kerülsz engem!
-Sajnálom hogyha ezt hiszed.
-Értem. Szóval csak ennyi. Hát jó , én nem erőltetem.-mondtam majd mentem ki az ajtón de Zayn elkapta a kezem.
-Sajnálom!-nézett a szemeimbe.
-Hagyjuk.-ráztam meg a fejem majd indultam volna , de Zayn még mindig nem engedte el a kezem , a másik kezével pedig a derekamat fogta , és olyan közel húzott magához hogy a testünk teljesen összeért. El akartam futni onnan de valamiért nem tudtam , meg Zay teljesen magához húzott és esélyem sem volt. Miért kell ezt csinálnia? Miért nem képes megmondani , hogy miért csinálja? Az ilyen annyira idegesít. Még mindig csak néztük egymást , Zayn pedig a hajamat a fülem mellé tűrte és az arcomat kezdte el simogatni.
-Zayn hagyd abba!-kértem de ő persze úgy csinált mintha nem is szóltam volna neki. Az arcomat kezdte nézni és az ajkát kezdte el harapdálni , ami be kell vallanom nagyon szexi volt és egy kicsit elmosolyodtam , amit Zayn is észrevett majd újra rám nézett.
-Mi tetszik annyira?-húzta fel a szemöldökét mosolyogva.
-Engedj el Malik. MOST!-emeltem ki a most szót.
-Addig nem amíg meg nem mondod mi tetszik annyira!-mosolygott én pedig megforgattam a szemeim.
-Nem mondom meg , te sem válaszoltál a kérdésemre!
-Hát jó. Akkor úgy látszik egész nap így fogunk lenni!
-Olyan köcsög vagy!
-Én csak megkérdeztelek te pedig nem válaszoltál.
-Oké , ha elmondom te is válaszolsz a kérésemre oké?

-Rendben! Szóval mi tetszett annyira?-tette fel újra a kérdést mosolyogva.
-Mikor az előbb az ajkadba haraptál.-mondtam majd éreztem , hogy egy kicsit elpirulok.
-Ó! Valahogy így?-kérdezte majd újra beleharapott az ajkaiba én pedig úgy éreztem , hogy még pirosabb leszek.
-Jól áll a piros.-suttogta a fülembe mosolyogva.
-Na de most te jössz. Elmondtam ezért most már engedj el és mond el hogy miért csináltad ezt!
-Előbb kérek egy puszit!-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Felejtsd el!
-Csak egyet! Naa!-kérte és megint közeledni kezdett felém.
-Komolyan olyan vagy mint egy óvodás!
-Én csak egy puszit akarok. Nézett rám még mindig kiskutya szemekkel. 
image
-De csak egyet!-tettem fel az ujjam , Zayn szája pedig fülig ért. Odamentem hozzá majd egy puszit nyomtam az arcára , ő pedig úja magához húzott és a hátamat simogatta , én pedig egyre több puszit nyomtam borostás arcára. Istenem én mit csinálok?! Nem vagyok normális! Zaynnek barátnője van én meg itt puszilgatom. Szörnyű ember vagyok!
-Úristen! Én nem vagyok normális!-húzódtam el tőle majd amilyen gyorsan csak tudtam hazafutottam. Mikor hazaértem berontottam az ajtón és egyenesen bementem a szobámba és a könnyeim csak potyogtak. Hallottam hogy Louis és El kérik hogy engedjem be őket de én nem akartam.


Zayn szemszöge.
Jasmin hirtelen elrohant én pedig utána rohantam. Ezt nem hagyhattam hogy megint hibásnak érezze magát MIATTAM! Odaértem hozzájuk majd csengettem és bementem.
-Szia Zayn!-köszönt Louis és Eleanor.
-Sziasztok hol van Jasmin?
-A szobájába van , hazajött és sírva felfutott és nem akar minket beengedni. Mi lehet vele?
-Beszélnem kell vele!-mondtam majd El rám nézett. Oké ezt ismerem. Jasmin elmondta neki. Na de mindegy. Felmentem a szobája ajtójához és bekopogtam.

Jasmine szemszöge.
Hallottam hogy valaki megint kopog. Gondolom Louis és Eleanor az úgy döntöttem kinyitom hisz Loui és én mindent meg szoktunk beszélni. De mikor kinyitottam az ajtót csalódnom kellett. Zayn volt az. Mégis mit keres itt?!
-Húzz innen!-csuktam volna be az ajtót de Zayn nem hagyta és bejött a szobámba majd becsukta az ajtót.
-Nem mondtam hogy bejöhetsz!-mondtam idegesen.
-Miért kaptad fel úgy a vizet?!
-Úristen! Szerinted miért?! Te ott ölelgetsz engem , meg minden és neked barátnőd van! És ha ez még nem elég azt mondod hogy pusziljalak meg és én megtettem sőt nem is egyet adtam!-temettem az arcom a kezeimbe Zayn pedig leült mellém.
-Ne hibáztasd magad. Az én hibám. Nem kellett volna ezt tennem. Te nem lehetsz hibás.-simított végig a lábamon. -Sajnálom hogy ilyen hülye voltam. Tudom hogy nem kellett volna ezt tennem. Te ne rágódj ezen.-mondta én pedig rá néztem majd ő is rám.
-De Zayn te ezt nem értheted. Neked barátnőd van és te meg..nem tudom úgy viselkedsz velem mintha..áhh nem is tudom már!-álltam fel.
-Ne légy rám mérges kérlek!
-Ne legyek rád mérges?! Te nem vagy észnél talán részeg vagy Zayn?
-Nem nem vagyok részeg! Csak én..... ezt váltod  ki belőlem.-jött közelebb hozzám.
-Ne gyere a közelembe! Hogyan mondhatsz ilyent? Menj el Zayn.
-Nem megyek el amíg nem tisztázzuk a dolgokat.
-NEKÜNK NINCS MIT TISZTÁZNI!-kiabáltam , Zayn pedig az egyik ujját a számhoz rakta.
-Shh. Ne légy ideges!-nézett szemeimbe én pedig nem tudtam megszólalni. Zayn lassan elvette az ujját a számtól és most az ajkaival közeledett felém. A kezeit átfonta a derekamon és már majdnem megcsókolt de én nem engedtem.
-Engedd meg!-suttogta majd megfogta az állam és az ajkába harapott , nekem pedig remegett a szám. Bármennyire is próbáltam ellenkezni nem tudtam , Zayn teljesen magával ragadott. Lassan ajkait az enyémre tapasztotta és először csak egy gyenge puszit adott majd megcsókolt. Lassú és gyenge volt ami engem teljesen beindított. Az ágy felé haladtunk majd Zayn leült én pedig az ölébe és a levegőt mindketten kapkodtuk én pedig újra megcsókoltam.


-Utállak Malik remélem tudod!-néztem a szemébe majd beletúrtam tökéletes hajába.
-Mostantól én is amiért a hajamba túrtál.-nézett morcosan.

-Örülök!-mondtam majd kiszálltam Zayn öléből.
-Remélem egyszer majd meg tudsz bocsájtani.-nézett a szemeimbe.

Nem tudtam neki mit mondani furcsa érzéseim voltak. Őt hibáztatom pedig én ültem az ölébe és én csókoltam vissza. Csendben voltunk és nem szóltunk egymáshoz , Zayn pedig ment az ajtóhoz , de én megállítottam.
-Nem haragszom rád. Nekem kell bocsánatot kérnem amiért 'rád másztam'. Nagyon sajnálom.-hajtottam le a fejem.
-Nem. Én erőltettem ezt az egészet.
-Tudod mit , inkább hagyjuk , ennek semmi értelme. Tegyünk úgy mintha ez nem történt volna meg és legyünk barátok. Te boldogan élsz tovább Amandával én pedig majd talán alakul valami Liammal.
-Liam?-kerekedtek ki a szemei.
-Nem mondta neked?
-Nem.
-Pedig mindegyik fiúnak elmondta.
-Hát persze.. tudod mit? Igazad van tegyünk úgy mintha nem történt volna semmi. Te éled tovább az életed és én is az enyémet.-mondta majd elment. Nem értem valami rosszat mondtam?! Az ágyamra feküdtem és csak ezen az egészen járt a fejem. Hallottam hogy az ajtóm nyitódik és bejön rajta Louis majd leült hozzám.
-Zayn mindent elmondott. Akarsz róla beszélni?
-Nem én csak egyedül szeretnék lenni.-néztem rá könnyes szemmel ő pedig bólintott egyet majd kiment.

Louis szemszöge.
Kimentem Jasmin szobájából majd visszamentem Eleanorhoz aki Liammal beszélgetett a nappaliba.
-Szia Liam! Hát te?
-Szia Louis! Jasminhoz jöttem , itthon van?
-Nem akar senkivel sem beszélni. Nagyon le van törve.-mesélte Louis.
-De várjunk!-rakta fel a kezét Eleanor. -Talán Liam neked megnyílik.
-Azt mondod?
-Tudom.-mosolyodott el barátnőm.
-Igen lehet hogy igaza van! Most szüksége van valakire.
-Rendben akkor felmegyek hozzá.-mondta majd már fel is ment Jasminhoz.




Ez lenne az új rész! :D Iratkozzatok fel és komizzatok! Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre :D

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett imádom! Bár néhol kicsit gyors a sztori de attól jó. Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. Mintha a számból vette volna ki a szót Sára, teljesen igaza van.

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó ez a blog egyre jobban szeretem

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon jó lett *-* Imádtam♥ kövit gyorsan

    VálaszTörlés