Rendszeres olvasók

2013. augusztus 28., szerda

12. Már csak Louisék maradtak!




Az ágyon ültem és gondolkodtam. Miért csinálta ezt Zayn? Már nem szeret , vagy nem vagyok már elég jó neki? Egy könnycsepp gördült le a szememen de aztán letöröltem. Nem fogok sírni miatta!

Már este volt és egész nap csak a szobában voltam és Zaynen járt az eszem még mindig. Hirtelen éreztem , hogy két kéz szorosan átölelt és megpuszilta az arcom.
-Annyira sajnálom! Szeretlek!-suttogta és még szorosabban átölelt.
-Ha tényleg szeretsz akkor miért tetted?-néztem rá és láttam a szemeibe hogy tényleg bánja.
-Már mondtam Gina megfenyegetett ha nem teszem meg akkor téged sem fog békén hagyni! De tudnod kell , hogy én csak téged szeretlek! Soha nem tudnák mást szeretni! És még akkor is elmondtam volna ha Niall nem látja és mondj el.-mondta én pedig nem tudtam hogy higgyek e neki.
-Tudod mit: Az lesz a legjobb ha én hazautazok néhány napra.
-Biztos hogy ezt akarod?
-Igen!
-De ugye visszajössz?-kérdezte én pedig bólintottam majd elkezdtem csomagolni.




Már hazaértem Los Angelesbe. Már két napja itthon vagyok de nem telik el úgy nap hogy ne gondoljak rá. Szörnyen hiányzik! De így legalább mindketten tudunk gondolkodni.

Zayn szemszöge.
Jasmin hazament és nagyon fáj hogy azt hiszi már nem szeretem pedig nagyon is szeretem , sőt! de azt hiszem tennem is kell érte hogy azt higgye , ezért Niall és én elrepültünk Los Angelesbe az unokatesójához Amandához. Megbeszéltünk vele mindent hogy mi hogy lesz. Ő lehozza a partra én és Niall pedig előkészítünk mindent.
-Oké akkor Amanda te elmehetsz Jasminhoz és mikor Niall felhív hozhatod rendben?
-Oké úgy teszek!-mosolygott majd mi Niallel elindultunk a partra.

Kiterítettünk egy nagy lepedőt , majd fáklyákat raktunk a lepedő köré amiket meggyújtottunk.
-Azt hiszem végeztünk!-jelentettem ki elégedetten.
-Igen! És Zayn sajnálom hogy beköptelek!-hajtotta le a fejét Niall.
-Ugyan már haver , úgyis elmondtam volna neki!-mosolyogtam majd ő is elmosolyodott.
-Akkor felhívom Amandát és elmegyek eléjük!
-Rendben!-mondtam Niall pedig már hívta is majd eléjük ment én pedig vártam.

Jasmin szemszöge.
Amanda az unokatesóm eljött hozzám hogy menjünk el sétálni. Miközben sétáltunk nagyon meglepődtem ugyanis Niallt láttam meg aki épp félénk futott teljes sebességgel.
-Sziasztok!-állt meg előttünk majd kifújta a levegőt.
-Te mit keres itt Los Angelesbe?-kérdeztem.
-Hát tudod...-kezdett gondolkodni(?) -Amandához jöttem!-mondta mire egy kicsit meglepődtem. Mióta ismerik egymást?
-Mikor ismertétek meg egymást?-kérdeztem.
-Az most mellékes! Gyere sétáljunk!-terelte el a szót Amanda majd a parthoz sétáltunk. Már naplemente volt , és a part ilyenkor gyönyörű.
-Mi most azt hiszem elmegyünk!-mosolygott Niall. Mégis mi a fene folyik itt?!
-Miért mentek el?-kérdeztem de hirtelen elfutottak , és esélyem sem volt utánuk menni , meg kedvem sem volt ezért itt maradtam majd hirtelen megláttam Zaynt! Mit keres itt?! Talán ezért viselkedett olyan furcsán Niall és Amanda?
-Szia Jasmin!-jött oda hozzám , én pedig teljesen zavarba jöttem.
-Zayn te meg mit keresel itt?-kérdeztem értetlenül.
-Igaz hogy csak két napja mentél el de nekem szörnyen hiányzol , és úgy éreztem ha most nem jövök utánad lehet hogy örökre elveszítelek!-mondta nekem pedig könnyek gyűltek a szemeimbe.
-Nekem is nagyon hiányoztál!-mondtam kis idő után majd megfogta a kezem és a parthoz vezetett ahol egy pléd volt és néhány fáklya is ki volt téve. Zayn a keze mögül egy rózsát húzott ki és odaadta nekem én pedig megöleltem , majd ő is visszaölelt.
-Szeretlek Jasmin , és ha kell ezerszer is elmondom csak kérlek bocsáss meg nekem!-nézett szemeimbe.
-Már akkor megbocsájtottam mikor hazajöttem. Szeretlek.-mondtam majd megcsókoltuk egymást.
-ÉS ezt te egyedül csináltad?-kérdeztem.
-Hát igazából Amanda és Niall is segített.-vallotta be.
-Akkor ezért voltak ilyen furcsák!-mosolyogtam.
-Az lehet!-mosolygott vissza.
A nap többi részét beszélgetéssel töltöttük majd még sétáltunk egyet és hazamentünk. Mikor beléptünk az ajtón a húgom Lily egyből kiszúrt minket és Zayn nyakába ugrott én pedig csak megforgattam a szemeim.
-Jujj Zayn úgy örülök hogy itt vagy!-mondta boldogan.
-Igen én is örülök!-mosolygott majd összekulcsolta a kezünk amit a húgom egyből észrevett és gonosz pillantást vetett rám én pedig csak elmosolyodtam.
Megvacsoráztunk a szüleimmel majd utána megfürödtünk és felmentünk a szobámba.
-Valld be direkt csináltad!-mondtam majd becsuktam az ajtót és Zayn ölébe ültem.
-Nem tudom miről beszélsz!-próbálta elhitetni velem de utána elnevette magát.
-Tudod jól miről beszélek!-mosolyogtam , mire ő megcsókolt én pedig a hajába túrtam.
-Nagyon szeretlek!-mondta mosolyogva.
-Én is!


Két nap múlva Zayn , Niall , Amanda és én visszautaztunk Londonba , és a visszautazásom napján  eléggé összekaptam anyáékkal amiért alig van egymásra időnk...
4 óra repülőút után hazaértünk de én eléggé letört voltam amiért anyákkal összevesztem. Mikor kicsi voltam soha nem számítottam nekik , mindig Lily volt a 'kis kedvenc' , mikor anyák napja volt soha nem jött el az oviba vagy a suliba megnézni engem folyton csak Lily , és ez nekem szörnyen rosszul esett. Ekkor történt hogy Louis és én jó kapcsolatba kerültünk. Olyan mintha a bátyám lenne , az anyukája pedig olyan mintha az anyukám lenne. Egy biztos: Ezek után SOHA nem fogok nekik megbocsájtani.



Már csak pár hetek voltak vissza és újra elindul a turné. Sok minden történt. Samantát bemutattam Harrynek és elég jól kijönnek , Amanda és Niall pedig együtt vannak , aminek nagyon örülök ugyanis Niallnek elkelt végre egy barátnő , Amanda pedig végre talált magának egy normális srácot aminek nagyon örülök! Viszont én és Zayn nagyon sokat veszekszünk. Nem tudom mi történt de soha nincs rám ideje , és ez nagyon idegesít!  Épp a vacsorát csináltam mikor Zayn végre hazaért mivel stúdiózni voltak a srácokkal. Erősen becsapta az ajtót majd odajött hozzám.
-Jasmin beszélnünk kell most!-mondta idegesen.
-Rendben de mi a baj? Látom hogy ideges vagy!-ültem le a kanapéra.
-Én csak rájöttem valamire...-kezdett bele.
-És mire?
-Sokat gondolkodtam kettőnkön...és mostanában te is tudod hogy majdnem minden nap csak veszekszünk amiért én nem vagyok veled és én...úgy döntöttem , hogy jobb ha...szakítunk...-mondta ki nehezen az utolsó mondatot. Nem ez nem lehet! Zayn szakítani akar velem , de én tiszta szívemből szeretem!

-Zayn ezt te sem gondolhatod komolyan!-gördült le az arcomon egy könnycsepp.
-Hidd el így mindkettőnknek jobb lesz!
-Ezt nem hiszem el Zayn!-törtem ki magamból majd felálltam. -A szüleim szó szerint kidobtak , és most meg te is ki akarsz dobni?!
-Mi lenne ha barátok maradnánk?
-Tudod mit?! Rendben elmegyek , és ígérem soha többé nem fogok az életedhez tartozni!-kiabáltam és a könnyeim még mindig folytak. Felfutottam a szobába majd a bőröndömbe csomagoltam az összes cuccom majd mikor végeztem elrohantam.
-Jasmin te meg hová mész?-kiabált utánam Zayn.
-El innen!
Hosszú gyaloglás után elértem Louis házához. Igaz már késő volt , de mindig azt szokja mondani hogy kereshetem őt éjjel nappal ő mindig segíteni fog. Hát most így tettem. Elmentem hozzá.
-Jasmin veled meg mi történt?-nézett rám és eléggé meg volt rémülve.
-Sajnálom , hogy ilyenkor idejövök , de Zayn kidobott!
-Hogy mit csinált? Gyere be azonnal!-mondta majd bevezetett és a kanapéra ültünk.
-Jasmin veled meg mi van?-jött oda Eleanor megrémülve.
-Zayn kidobott mert azt mondta , hogy így jobb lesz mindkettőnknek..-töröltem le egy könnycseppet az arcomról.
-Nagyon sajnálom!-ölelt meg Eleanor.
-Nyugodtan itt maradhatsz!-mondta Louis.
-De én nem akartam zavarni csak...-folytattam volna de Louis félbeszakított.
-Tudod hogy hozzánk bármikor jöhetsz , ha esik ha fúj!-mosolygott majd szorosan átölelt.
                         ****
Elpakoltam a cuccaim , majd mikor megfürödtem az ágyamhoz mentem és már aludtam volna de bejött Louis el El.
-Mi csak azt szeretnénk mondani hogy nagyon sajnáljuk és addig maradsz ameddig akarsz!-mondta Eleanor majd leült az ágyamhoz.
-Csak tudjátok olyan rossz! A szüleim kijelentették hogy menjek és éljem az életem , te is tudod hogy milyenek voltak velem Louis. Aztán jött most Zayn akit mindennél jobban szerettem és őt is elvesztettem!-töröltem le a könnycseppeket az arcomról , Louis pedig odajött hozzám és megölelt.
-Én és a fiúk nagyon szeretünk téged , meg Eleanorék is! Mi mindíg melletted leszünk!-a hangján hallotta hogy ő is sír , én pedig szorosan átöleltem.
-Köszönöm nektek! Ez nagyon sokat jelent!
Már csak ők maradtak nekem.

                              -----

Másnap reggel együtt megreggeliztem Louisékkal de Louisnak el kellett mennie a stúdióba Eleanor pedig a szüleihez ment , én pedig úgy döntöttem hogy elmegyek egyet sétálni , de mikor kiléptem az ajtón nagyon nagy meglepetés ért!



Sziasztok! Ez lenne az új rész! Innentől kezdve a történet meg fog változni , ami azt jelenti hogy új szereplők is lesznek! A 13. rész még fogalmam sincs hogy mikor jön mivel pár nap és suli -.- És nagyon bele kell húznom de sietni fogok! Addig komizzatok és iratkozzatok fel! És csináltam a bloghoz egy videót (ami eléggé szar lett) de nézzétek meg! http://youtu.be/i06yD1wRJ78

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyoon jó imádooom!
    De Zayn azért köcsög volt Jasminal szembe tuti hogy az a Ri**nc áll a hátérbe!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett mint mindig!!!! *o* Imádtam :D Kövit gyorsan *-*

    VálaszTörlés
  3. Egyre izgibb a történet, alig várom már a kövit.
    Siess vele!

    A videó pedig szuper lett.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon izgiii!! *,* kövi rész!! :D

    VálaszTörlés
  5. Ne veszekedjenek már lécci :D Olyan édik együtt :) És Zayn legyen az ajtóba okés? :D :D nagyon jó lett, kövit lécci ♥

    VálaszTörlés