Rendszeres olvasók

2013. augusztus 17., szombat

7. Szülinapi meglepetések..


Sziasztok meghoztam az új részt , de mielőtt elkezdenétek olvasni megszeretném köszönni , hogy ennyien olvassátok a blogom <33 Szörnyen jól esik hogy ennyi feliratkozóm van , és hogy ennyien írtok kommentet a történethez! Még csak most kezdtem a blogot de már most nagyon örülök hogy elkezdtem , és amiért ennyi dicséretet kap a blogom és én! :D Még egyszer köszönöm szépen , jó olvasást! :D<33




Jasmin szemszöge.
A repülőn ültem és azon gondolkodtam , mit fog Zayn csinálni ha megtudja hogy elmentem. Lehet hogy nem is fogja érdekelni? Hisz a szemébe mondtam hogy nem szeretem. Bár miatta jöttem el , és talán azért hogy ne kerüljek hozzá közelebb , és hogy el tudja felejteni. Talán igaza van , és tényleg szeretem őt , de ezt én sem tudom még pontosan. De már úgyis mindegy. Én elmentem és lehet hogy soha többé nem is fogom őt látni. Anyáékkal már beszéltem és már várnak haza..


Zayn szemszöge.
Egy hét telt el hogy Jasmin elment. Még sajnos nem tudtam elmenni hozzá ugyanis volt néhány dolgom , de ma végre elmegyek hozzá. Ma van a szülinapja úgyhogy viszek neki egy kis ajándékot is. Már a repülőn vagyok és indulok Los Angeles felé. A szüleinek már telefonon szóltam , hogy elmegyek hozzá , de Jasmin nem tud róla. Nagyon kíváncsi vagyok , hogy mit fog szólni ha meglát..


Jasmin szemszöge.
Már egy hete itthon vagyok és eddig a barátnőmmel Samantával voltam. Elmeséltem neki mindent hogy ebbe a két hónapba mi történt velem köztük a Zaynes dolgot is. Most a szobámba ölök és a laptopomat nyomkodom. Ma van a szülinapom de igazából nem nagyon dob fel. Anyáék reggel egy tortával és egy szívecskés ezüst nyaklánccal leptek meg.
                                                                             ***
Miközben a laptopomat nyomkodtam még mindig ajtó kopogást hallottam , biztosan a húgom az vagy anyáék ezért leraktam a laptopot majd kinyitottam az ajtót. Mikor megláttam , hogy ki áll az ajtónál nagyon meglepődtem.

-Te mit keresel itt?!
-Hozzád jöttem!-mondta majd bejött az ajtón. -Miért csináltad ezt?! Miattam mentél el tudom de legalább megbeszélhettük volna!-mondta idegesen.
-Zayn neked hiába beszélek te folyton ugyan azt csinálod , egy ideig jól elvagyunk aztán megint elkezded és én ezt nem bírtam tovább!
-Én megértelek hidd el , tudom hogy elviselhetetlen voltam de már tudom hogy semmi esélyem! Kérlek gyere vissza és ha kell nem is fogsz engem látni csak akkor mikor munkaidőd van , de akkor is normális leszek kérlek!-magyarázta én pedig csak hallgattam. Nem tudom hogy bízhatok e benne.
-Nem tudom Zayn.
-Kérlek!
-De lehet hogy Lou nem fog már visszavenni , meg amúgy is már hányszor mondtad nekem hogy megváltozol és békén hagysz?!
-Tudom hogy hibáztam , de ígérem megváltozom!-nézett szemeimbe gyönyörű barna szemeivel. -Mellesleg , mivel ma van a szülinapod fogadd el ezt.-nyomott a kezembe valamilyen jegyet , majd mikor jobban megnéztem JLS koncertjegy volt. Te jó ég! A legjobb szülinapi ajándék a világon. Nagyon szeretem a JLS-t és most Zayn a szülinapomra ad nekem egyet!
-Na még így sem jössz vissza?-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Rendben.-adtam be a derekam majd elmosolyodtam. Igazából tényleg vissza szeretnék menni nagyon megszerettem őket.
-Ez az!-mosolygott. -Nemsokára kezdődig a koncert úgyhogy jobb ha megyünk.-mondta.
-Rendben csak egy perc átöltözök.
-Oké , addig kimegyek.-mutatott az ajtó felé majd kiment én pedig felvettem az obeyes pólómat , hozzá egy trapézmintás felsőt egy farmert majd Zaynnel elmentünk a koncertre. Már nagyon sokan voltak , mi pedig pont olyan helyre kerültünk ami nincs nagyon messze a színpadtól és jól rá lehet látni. A koncert pár perc múlva elkezdődött.
                                                                    *****
Egy óra múlva vége lett a koncertnek majd már indultam volna kifelé de Zayn megfogta a karom.
-Van VIP belépőm gyere!.-húzott maga után , majd lassan beértünk a srácokhoz akik már vártak minket. Zayn ismeri őket , majd bemutatott engem is , és csináltunk egy közös képet majd néhány perc múlva elköszöntünk tőlük. Nagyon aranyosan fogadtak minket. A kocsiban nem szóltunk egymáshoz , én még mindig a koncert hatása alatt voltam , nagyon örültem hogy végre eljutottam egy JLS koncertre és ezt Zaynnek köszönhetem. Lassan hazaértünk majd anyáéknak is elmeséltem a koncert élményeim majd Zayn és én felmentünk a szobámba.
-Hogy tetszett a koncert?-kérdezte mosolyogva.
-Nagyon jó volt , köszönöm Zayn ez volt az eddigi legjobb szülinapi ajándékom!-öleltem meg.
-Örülök hogy tetszett!
-Amúgy mikor kell visszamenned?
-Hát igazából ma is indult egy gép , de azt már lekéstem.-nézett az órájára majd folytatta. -Szóval azt hiszem bemegyek egy hotelbe és majd holnap után megyek vissza.
-Zayn nyugodtan itt maradhatsz.-ajánlottam fel neki. Azért ennyit igazán megtehetek neki miután elvitt JLS koncertre.
-Nem szeretnék zavarni.-próbált ellenkezni.
-Amiért elvittél JLS koncertre ennyi jár , úgyhogy ne ellenkezz! Mindjárt jövök és megbeszélem anyáékkal.-mondtam majd lementem anyáékhoz.
-Anya beszélhetnénk egy kicsit?-mentem be a konyhába.
-Persze mit szeretnél?
-Mivel Zayn elvitt ma koncertre itt aludhatna? Mivel szállodába kéne aludni és szerintem nem lenne nagy gond ha egy vagy két éjszakát itt aludna utána mindketten megyünk vissza dolgozni.
-Szóval rávett Zayn?
-Igen!-mosolyogtam.
-Ez remek! És nyugodtan itt aludhat!-mosolygott anya.
-De aztán okosan!-rakta fel a kezét apa. Tudom , hogy viccelt és csak azért mondta ezért csak megráztam a fejem majd visszamentem Zaynhez.
-Mit mondtak?-állt fel az ágyamról mikor bementem.
-Maradhatsz!
-Köszönöm , de igazán nem kellett volna.
-Ugyan már Zayn hagyjuk a magyarázkodást!-pöktem meg a vállát majd elmosolyodott és közben beállított a 17 éves húgom Lily.
-Már megint mit szeretnél?-kérdeztem mérgesen. Eléggé idegesítő folytan ha valami hülyeséget csinál rám foglya és már eléggé unom.
-Nyugi Jasmin nem hozzád jöttem hanem Zaynhez!
-Mit akarsz tőle?
-Csak autógrammot.-mosolygott majd odament hozzá Zayn pedig aláírta neki.
-Köszönöm Zayn!-köszönte meg Lily.
-Nagyon szívesen!-mosolyodott el aranyosan Zayn. Istenem úgy imádom azt a gyönyörű mosolyát... Álljunk csak meg! Miket fecsegek?!
-Mit fogtok csinálni?-kíváncsiskodott Lily.
-Pizzát sütünk.-vágtam rá hamar.
-Segíthetek?-csillantak fel a szemei.
-Nem!
-Ugyan már nyugodtan segíthet nem?-nézett rám Zayn.
-Hidd el Zayn most csak azért akar segíteni meg minden mert te itt vagy. Szóval Lily ismered a járást , arra van az ajtó ki lehet fáradni szia!-vezettem ki a szobámból majd egy gonosz pillantást vetett rám és elviharzott.
-Szép testvérek!-mosolygott Zayn.
-Oké lehet hogy durva voltam , de te is ezt tennéd ha ismernéd!
-Ki tudja.
-Na de gyere menjünk pizzát sütni mert már éhes vagyok!
-Benne vagyok!-mondta majd lementünk a konyhába. Anyáék már elmentek dolgozni így csak Zayn , és és az idegesítő húgom maradt. Lassan elkezdtük a pizzát csinálni Zaynnel. Én épp a lisztet kezdtem volna önteni aminek a fele véletlen Zaynre ömlött.
-Jaj nagyon sajnálom nem akartam!-próbáltam komolyan mondani de a végét elröhögtem.
-A kedvenc pólóm! Ezt most visszakapod!-mondta majd a megmaradt lisztet rám öntötte.
-Hé Zayn megmondtam hogy véletlen volt!
-Tudom de ezt nem hagyhattam ki!-tört ki belőle a röhögés majd később belőlem is. Mikor már mindketten kiröhögtük magunkat folytattuk a pizzasütést és szerencsére még volt itthon liszt ezért nem kellett lemenni a boltba.
                                                            ***
Készen lett a pizza majd Zayn és én vittünk fel a szobába belőle a többit pedig a húgomnak adtuk.
-Mi lenne ha megnéznénk közbe valamilyen filmet?-kérdezte Zayn miután felmentünk a szobámba.
-Oké! Mit nézzünk?
-Őmm..szereted a Halálos Iramban c. filmet?
-Viccelsz?! Imádom!-mosolyodtam el majd ő is. -Imádom Dwayne Johnsont!-folytattam.
-Én is szeretem!
-Akkor nem vagyok egyedül!-miközben beszélgettünk bekapcsoltam a filmet majd elkezdtük nézni , és közben a pizzát is ettük.


Vége lett a filmnek , majd elmentem fürödni után pedig Zayn is én pedig addig levittem a tányérokat. Már épp mentem volna vissza de a húgom megszólalt.
-Jasmin gyere ide egy kicsit!-kérte majd leültem mellé a nappaliba.
-Igen?
-Hozz össze Zaynnel.-jelentette ki komolyan belőlem pedig kitört a röhögés , majd mikor már lecsillapodtam megszólaltam.
-Jó vicc volt húgi!
-Nem vicceltem.
-Mi a fenét akarsz tőle?! 17 éves vagy ő meg 20!-próbáltam felvilágosítani.
-És?! Csak 3 év! Az nem olyan sok!
-Szállj le a rózsaszín felhőkről Lily!
-Rendben , de tudom hogy Zayn is odavan értem!-mondta mosollyal az arcán. Istenem ilyenkor tudok tőle kiakadni.. Na mindegy.
-HAGYD BÉKÉN ŐT!-kiáltottam el magam a húgomnak pedig kikerekedtek a szemei.
-Ne próbálj közeledni felé!
-Mi?! Nekem nem tetszik!
-A szád ezt mondta , de a szemed nem!
-Nem is!
-De! Végül is mindegy. Ha Zaynnek választania kéne úgyis engem választana csak nézz magadra! Ronda vagy és van rajtad pár felesleges kiló.-mondta egyenesen a szemembe. Szerencsére volt annyi eszem hogy nem szólok neki vissza ezért inkább felsétáltam a szobámba és leültem az ágyamra majd Zayn is visszajött a fürdésről egy szál boxerben. Oké ez már kínzás. Nem elég , hogy gyönyörű barna szeme van , plusz még a gyönyörű mosolya ,és még ez is.
-Valami baj van?-ült le mellém.
-Csak elegem van a nővéremből.
-Miért?
-Azt inkább hagyjuk..
-Rendben ahogy akarod.-mondta Zayn. A nővérem most nagyon felidegesített és nem tudtam nem foglalkozni vele. Ha tudná hogy Zayn és én miket csináltunk együtt biztos elkapná az ideg! Hirtelen gondoltam egyet majd megosztottam Zaynnel is.
-Zayn!
-Igen?!
-Menjünk el bulizni!-ajánlottam fel.
-Most?
-Igen.
-Én benne lennék de a ruhám lisztes és kondolom nincsen férfi ruhád.-húzta el a száját.
-Akkor igyunk itt.
-És a nővéred?
-Ő nem érdekel.-mosolyogtam , Zayn pedig vállat vont majd lementünk és felhoztunk néhány italt.
-Oké , akkor van itt néhány sor , meg bor.
-Nekem jó lesz.
-Rendben.
-Ti mit csináltok?-jött oda Lily.
-Nem látod?
-Apaék nem fognak örülni.
-Mi lenne ha te inkább a saját életeddel foglalkoznál?! Na szia!-mondtam majd magam után húztam Zayn az italokkal együtt.
-Jasmin biztos jó ötlet ez?
-Igen Zayn! Nyugi!-mondtam majd kinyitottam egy sört , majd Zayn is csatlakozott.


Már mindent megittunk Zaynnel és elég jó állapotba kerültünk.
-Elfogyott a pia.-jelentette ki Zayn , de nem nagyon lehetett érteni amit mond.
zene innen (katt)
-Most mit csináljunk?!
-Játszunk valamit!
-És micsodát?
-Amit szeretnél.-harapott bele az ajkába , én pedig közelebb mentem hozzá majd végigsimítottam borostás arcán , és mindketten remegtünk egymás érintésétől.
Zayn a hátamat simogatta , majd a nyakamat kezdte el csókolgatni én pedig az ajkamba haraptam , majd tökéletes hajába túrtam. Zayn ajkai később az enyémhez közeledett majd szenvedélyesen megcsókolt és közben levette a felsőmet , majd a hasamat puszilgatta , én pedig alig kaptam levegőt. Később megállt majd felhúzott magához.
-Lehet hogy mindketten részegek vagyunk de ezt nem tehetjük!-tűrte el a hajam a fülem mögé. Igaza volt. Mindketten nagyon akartuk de nem tehettük. Mindkettőnk teste remegett a vágytól de nem tehettük. Mindkettőnk szemei tele voltak vággyal de nem tehettük.
Zayn nyomott egy puszit a számra majd ledölt mellém és így aludtunk el...




Nos hát ez az új rész! Komiba hogy mit gondoltok és iratkozzatok fel minél többen! :DxX

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett. Már várom a történet folytatását. Siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett.Jöhet már a kövi várom hogy mi lesz a folytatás :)

    VálaszTörlés