Rendszeres olvasók

2013. augusztus 16., péntek

6. Azt hittem minden rendben van.


Hello! :D Meghoztam az új részt , bocsi hogy az előző olyan rövid volt de nem tudtom többet írni most viszont megpróbálok hosszabbat hozni , jó olvasást! :DxX


Beértünk egy pizzázóba majd eldöntöttük hogy ki milyent eszik majd vártunk amíg kihozták. Igazából semmi kedvem nem volt eljönni pizzázni , bár igaz jól elszórakoztunk a fiúkkal de én valamiért nem éreztem jól magam. Nem volt kedvem sokáig maradni ezért mikor megettük úgy döntöttem visszamegyek a turnébuszhoz , a fiúknak pedig azt mondtam hogy fáj a fejem. Nem akartam nekik hazudni , de most semmi kedvem nem volt ottmaradni. Lassan visszaértem a turnébuszhoz majd a nappaliba mentem és a telefonomat kezdtem el nyomkodni. Már egy ideje a telefonomat nyomkodtam mikor valaki bejött hozzám és leült mellém.
-Hogy vagy Jasmin?-kérdezte egy ismerős hang. Felnéztem rá , és Zayn volt az.
-Bocsi hogy csak úgy eljöttem onnan , de nem volt kedvem ott maradni.
-Valami baj van?
-Én csak...nem kellett volna elfogadnom mikor mondtad hogy Lou stylistot keres..
-De miért?
-Azt hittem majd hogy jó móka lesz meg minden . de most hogy Liammal szakítottam mindent másképp látok.-gördült le egy könnycsepp az arcomon.
-Hidd el majd minden jóra fordul. Mikor mentünk pizzázni láttam hogy milyen jól kijöttök még most is Liammal a szakításotok után. Hidd el minden rendben lesz!-mosolygott rám majd átölelt az egyik kezével. Jól esett , hogy valakit érdekel hogy mi van velem.
-Köszönöm Zayn!
-Micsodát?-kérdezte.
-Azt hogy itt vagy.-mosolyogtam ,majd ő is elmosolyodott. Úgy döntöttem kimegyek a konyhába és iszok valamit de mikor felálltam Zayn megfogta a kezem majd ő is felállt és hirtelen megcsókolt. Nagyon meglepődtem miért csinálja ezt?! Észbe kaptam majd hirtelen megszakítottam Zayn 'akcióját.'
-Mégis ma a francot csinálsz?-kérdeztem idegesen.

-Tudom hogy te is élvezted!-jött hozzám közel majd megfogta a kezem , a szemei pedig csillogtak.
-Azt hittem ezt már megbeszéltük! Vagy nehéz a felfogásod?!!-kérdeztem idegesen.
-Nem fogod fel? Én szeretlek Jasmin! És tudom hogy te is így vagy vele!-vallotta be én pedig teljesen lesokkoltam.
-Zayn te nem vagy normális esküszöm!
-Azért mert szeretlek?!
-De én nem érzek úgy irántad semmi fogd már fel!-emeltem fel a hangom.
-Könyörögni fogsz értem! De lehet hogy akkor már késő lesz!-mondta majd elsétált. Mégis mit képzel magáról? Utánam jön és közli velem , hogy szeret?! Én soha nem éreztem így iránta , nem tudok rá úgy gondolni.


Zayn szemszöge.
Oké talán nem így kellett volna közölnöm Jasminnal de teljesen megőrjít az a lány. Tudom hogy ő is így érez irántam de még magának sem akarja bevallani! Tudom , hogy egyszer még könyörögni fog értem! Sétáltam egyet majd visszamentem a turnébuszra és a többiek is visszaértek már. Mikor Jasmin meglátta hogy visszaértem lenéző pillantást vetett rám majd elment. Ahogy láttam Louis észrevette , hogy valami baj van ezért egyből kérdőre vont.
-Mi baja van Jasminnak?-kérdezte Louis.
-Csak annyi , hogy nem meri bevallani az érzéseit..-raktam zsebre a kezeim.
-Tudom Zayn hogy mit érzel iránta , de szerintem agy neki egy kis időt!
-Rendben lehet hogy igazad van de nem fogok rá várni örökre.

Jasmin szemszöge.
Bent voltam a szobába és Niallel együtt twitcmot csináltunk. Sok mindent kérdeztek a rajongók Nialltől és tőlem is. Negyed óra múlva elköszöntünk tőlük majd kikapcsoltuk a twitcamot. Niall elment enni (mint mindig) én pedig a szobában maradtam. Niall olyan mintha a bátyám lenne. Nagyon jól elszórakozunk , és mindig egyet értünk mindenben. Ő is imád videó játékozni és enni mint én.  Miközben a telefonomat nyomkodtam betoppant a szobába Zayn. Remek. Semmi kedvem egy légkörbe lenni vele. Az ágyához tartott és hallottam egy nagy reccsenést a fejem fölött.
-Basszus!-kiáltotta el magát.
-Mi a fene van?-kérdeztem idegesen.
-Leszakadt az ágyam!
-Ügyes vagy!-mosolyogtam.
-Mi történt?-jött be Harry.
-Leszakadt az ágyam!
-Az hogyan?!
-Nem tudom..
-Talán nem kéne sokat enned!-mondtam mosolyogva.
-Inkább fogd be! Hol fogok aludni?!
-Hát..mondjuk aludhatsz Jasmin mellett.-mondta Harry. Mégis mit képzel?!
-Nem!-vágtam rá hamar. -Aludjon melletted vagy valamelyik fiú mellett!
-Bocs Jasmin de nem lehet!
-Miért?-kérdeztem idegesen.
-Mert nem bocsi!-húzta el a száját.
-Ti úgyis jól el lesztek ketten!-jött be Louis mosolyogva én pedig megforgattam a szemeim.
-De ne éld bele magad!-fordultam Zayn felé. -És minél hamarabb javítsátok meg azt a kibaszott ágyat!
-Rendben!-mondta a három fiú egyszerre.
Este mikor mindenki végzett a dolgokkal elmentünk aludni.
-Én alszok belül.-jelentette ki Zayn.
-Nem! Én fogok!
-Én mondtam előbb!
-Az én ágyam!-mondtam mire Zayn feladta és én pedig bemásztam belülre majd utána Zayn is.
-Menj arrébb!-kértem.
-De nem tudok!
-Istenem minek kellett annak az ágynak leszakadni!!
-Nyugi Jasmin majd megjavítjuk!-mondta Liam.
-Az jó lesz!
-Szerintem most aludjunk , holnap hosszú napunk lesz jó éjt!-mondta Harry majd mindenki elaludt , vagyis csak én nem. Nem tudtam aludni Zayn majdnem az egész ágyat elfoglalja. Nem elég hogy az egész napot vele kell töltenem , még vele is kell aludnom! Már majdnem elaludtam mikor éreztem hogy valaki a hajammal játszik. Tudtam hogy Zayn az. Megfordultam majd Zayn mosolygós arcával találtam szembe magam.
-Már majdnem elaludtam!-mondtam mérgesen.
-Bocs.-mosolygott majd a hajamat a fülem mellé tűrte és barna szemeivel az enyémbe nézett , én pedig sóhajtottam egyet.
-Mit akarsz még , hogy végre leszállj rólam?!
-Én téged akarlak Jasmin!-simított végig az arcomon.
-Zayn én azt hittem , hogy ezt már megbeszéltük.
-De én nem használnálak ki!
-Zayn ezt már annyiszor mondták nekem!-fordultam vissza a másik oldalra , Zayn pedig átölelt amitől kirázott a hideg.
katt és nyisd meg:)
Ez a fiú az őrületbe kerget. Néha olyan jól elbeszélgetek vele , máskor meg csak öljük egymást. Ez így nem jó.  Lehet jobb lenne mindkettőnknek , ha elfelejtenénk ezt az egészet. Az lenne a legjobb ha hazamennék és keresnék valami más munkát. Ez lesz a legjobb.
                                                                         ****

Másnap reggel úgy ébredtem , hogy Zayn szorosan átölelt. Kimásztam a karjaiból , majd megnéztem , hogy fent van e már Lou. Szerencsém volt ezért bementem hozzá.
-Jó reggelt!-mentem be.
-Neked is Jasmin!-mosolygott.
-Lou beszélhetnék veled?
-Persze miről van szó?
-Úgy döntöttem haza megyek.
-Miért?
-Tudom , hogy cserben hagylak , de nekem ez nem fog menni. Zayn az őrületbe kerget és én ezt már nem bírom. Haza megyek. Nagyon sajnálom!-gördült le egy könnycsepp az arcomon.
-Én melletted állok a haza akarsz menni akkor menj csak , de biztos hogy eszt akarod?
-Igen. És nagyon sajnálom!-mondtam Lou pedig megölelt.
-Nincsen semmi baj!
-Én most elmegyek pakolni.
-Segítsek?-kérdezte.
-Nem kell köszönöm.-mondtam majd visszamentem a többiekhez. Úgy akartam elpakolni hogy senki sem ébredjen fel de ez nem sikerült ugyanis mikor már bementem Liam és Niall már fent volt.
-Hát te meg hová mész?-kérdezte Liam.
-Haza megyek.
-De csak amíg szabadnapunk van ugye?-kérdezte Niall.
-Nem. Louval beszéltem az előbb , és véglegesen haza megyek. Én ezt nem bírom srácok , Zayn az őrületbe kerget és ebbe az a legrosszabb , hogy minden nap találkoznom kell vele.
-Mi megértjük de biztos , hogy jó ötlet ez?-kérdezte Liam.
-Igen. Sajnálom srácok!-öleltem meg őket.
-Hiányozni fogsz Jasmin!-mondta Niall.
-Te is nekem!-próbáltam mosolyogni.
-Itt hagysz minket?-kelt ki az ágyból Louis.
-Sajnálom!-öleltem meg , majd Harry is odajött hozzám.
-A gép nemsokára indul.-mondtam.
-Elkísérünk!-jelentette ki Louis majd elindultunk a reptérre.  Negyed óra múlva bejelentették hogy a repülő elindul ezért felszálltam majd indultam hazafelé. Igazából jobb így , hogy Zayntől nem köszöntem el , bár a fiúk úgy is el fogják mondani neki..

Zayn szemszöge.
10 óra volt mikor felébredtem majd kimentem a konyhába ahol a fiúk voltak.
-Jó reggelt! Jasmin hol van?-kérdeztem. Mindig a fiúkkal szokott reggelizni de most nem láttam sehol.
-Hazament!-mondta Harry.
-Miért?-kérdeztem.
-Nem akar tovább itt dolgozni.-mesélte Niall mire leesett. Istenem miattam ment el! Hogy lehettem ennyire hülye?!
-Nem lehet! Miattam ment el! Vissza kell hoznunk!
-Zayn nem tehetjük ő döntött így!-magyarázta Louis.
-Ha nem csináltam volna annyi baromságot most nem ment volna el! Utána kell mennem!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper :) csak így tovább, várom a folytatást, siess<3 ^^

    VálaszTörlés
  2. kurvára jól írsz :) nagyon imádom ♥ a másik blogod is nagyon jó :)
    igaz nagyon rosszkor hagyod abba de ez evvel jár :D
    hozz kövit gyorsan!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Emőke, belinkelnéd a másik blogját? :) ^^

      Törlés
    2. http://youreperfectformezaynjade.blogspot.hu/ ez az :D
      http://mylifehuu.blogspot.ro/ ez meg az enyém és ez is Zaynes :D jobb oldalba megtaláljátok a előző részeket is.

      Törlés
    3. Köszönöm :D mindkettőt elolvasom és feliratkozom :3

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon jó a blogod!! Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a rész. Siess a kövivel!

    VálaszTörlés