Rendszeres olvasók

2013. augusztus 21., szerda

ZERRIE!




Nem tudom ki hallotta ezt az egészet , hogy Zayn eljegyezte Perriet! Megmondom az őszintét: Én nem annyira örülök ennek a Zerrie eljegyzésnek. Ne értsétek félre! Imádom Zaynt , és Perriet is. Gyönyörű pár! De én most jöttem rá igazán hogy felnőtt a One Direction , itt a példa Zaynre. Eljegyezte Perriet , és én most fogtam fel igazán hogy mi történik. Ez az ő élete. Megértem a döntését , hiszen ha tényleg szeretünk valakit vele akarjuk leélni az életünket. Perriet pedig NEM utálom , örülök , hogy boldoggá teszi Zaynt , de valahogy egy kicsit elszomorít a gondolat , hogy eljegyezte Zayn... Tudom hogy MINDEN Directionerbe él az a gondolat hogy majd mi leszünk a 'feleségük' de egyszer fel kell ébredni a tündérmeséből és rá kell jönni hogy lehet csak egy elkötelezett rajongók vagyunk a fiúk életébe akik szeretnek minket. Én erre most jöttem rá. És lehet van aki nem ezt gondolja , és most nyugodtan utálhattok. Csak ennyit akartam.



U.I.: Az új rész , még nem tudom mikor jön , mivel nincs időm és nem is kapok kommenteket...xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése