Rendszeres olvasók

2013. augusztus 30., péntek

14. Soha többé ne hagyj el!



Jasmin szemszöge.
Két napja még mindig ugyanabban a sötét pincében vagyok elzárva. Amit Dominic tesz velem az szörnyű! A gyógyszereitől néha véreset köhögök és nagyon félek hogy a végén valami komoly bajom lesz. Valamit ki kell találnom hogy elengedjen. Tudom hogy ő soha nem tenne ilyent , ő mindig egy aranyos fiú volt , most meg hogy ez a Gina rávette erre a hülyeségre egészen megváltozott. Talán megzsarolhatta? Kinézném abból a lányból. De most azt kell kitalálnom hogy hogyan tudom elérni hogy elengedjen.
-Dominic megzsarolt téged Gina?-kérdeztem egy kicsit félénken. Azt hittem hogy bonkó lesz és azt mondta maradjak csendbe de tévedtem.
-Igen , megzsarolt! Azt mondta ha nem teszem meg engem és a családomat tönkre tesz. Én nem akartam ezt tenni! Soha nem szerettem volna ártani neked , de ha nem teszem meg akkor a családomat is bántani fogja!-gördült le egy könnycsepp a szemén amit hamar letörölt.
-Én nagyon sajnálom , de ha most kérlek enged el , és ígérem téged nem köplek be ha a rendőrség megtudna. Kérlek!
-Ez nem jó ötlet! Bármikor idejöhet!
-De így te is új életet kezdhetnél , és Gina pedig megkapná a büntetését. Kérlek Dominic!-folyt végig egy könnycsepp az arcomon ő pedig a hátam mögé jött és eloldozta a kötelet a karomon és pedig szorosan megöleltem.
-De most sietnünk kell!
-Rendben. Van nálad kulcs?
-Nincs de majd megoldjuk valahogy gyere!-fogta meg a kezem majd az ajtóhoz mentünk és próbálta valahogy kitörni de nem sikerült.

Zayn szemszöge.
Miközben a pinceajtónál álltunk és próbáltuk kinyitni az ajtót hallottuk hogy valaki a másik oldalról is próbálja kinyitni.
-Jasmin te vagy az?-csillantak fel Louis szemei.
-Igen mi vagyunk!
-Oké mindenki álljon félre megpróbálom kitörni!-mondta James , mi pedig úgy tettünk majd egy erős mozdulattal sikerült neki. Megláttam Jasmint és egyből öleltem volna meg de Louis megelőzött.

Jasmin szemszöge.
Mikor James kitörte az ajtót Louis odarohant hozzám és megölelt.
-MIÉRT NEM SZÓLTÁL NEKEM?!!-hallottam a hangján hogy sír és én is sírni kezdtem.
-Annyira sajnálom Louis!!-öleltem meg szorosabban. 

-Nincs semmi baj már itt vagy!
-Jasmin annyira örülök hogy nem esett bajod!-jött oda hozzám Liam majd ő is megölelt majd a többi fiú is kivéve Zayn. Ő csak ott állt megmerevedve és engem nézett , de később Dominicra nézett , és a szemei tele voltak gyűlölettel.
-Te tetted ezt vele!-indult volna meg felé teljes erőből de én elé álltam.
-Nem Zayn! Ő segített nekem! Ha ő nincs még mindig odabent lenék!-emeltem fel a hangom ő pedig nem szólt semmit csak átölelt. 

-Sajnálom!-suttogta és még mindig szorosan ölelt.
-Inkább hagyjuk...-gördült le egy könnycsepp az arcomon , de hogy Zayn ne lássa inkább odamentem Jameshez.
-Köszönöm James!-öleltem meg.
-Nincs mit megköszönnöd örülök hogy nem esett semmi bajod!...-És te pedig: köszönöm hogy segítettél Jasminnak!-ment oda Dominichoz James.
-Sajnálom , tudom hogy én is benne voltam de soha nem tudnék neki ártani!
-Tudom elég jól ismerlek!-mosolygott rá James majd Dominic is elmosolyodott , és közben Gina is megérkezett.
-Itt meg mi folyik? Te hogy jöttél ki onnan?-mutatott rám idegesen.
-Én segítettem neki!-lépett oda hozzám Dominic.
-Ez most az jelenti....-folytatni akarta de James nem hagyta.
-Ez azt jelenti hogy itt vannak a rendőrök!-mutatott James a rendőrök felé őt pedig elvitték , majd feltettek nekem is pár kérdést és a többieknek is majd elmentek.
-Ez azt jelenti hogy...-kezdett bele Dominic.
-Te segítettél nekem , és ezt máshogy nem tudtam volna meghálálni!-mosolyogta Dominic pedig megölelt majd adott egy puszit az arcomra , amit úgy láttam Zayn nem nézett jó szemmel...
-Nos , akkor mindenki boldog! Mi lenne ha terveznénk egy nagy összejövetelt valamelyik napra?-kérdezte Harry.
-Ez jó ötlet!-mosolyogtam.
                                                                   *****
Még elbeszélgettünk egy jó órát és mindenki hazament. Még egyszer megköszöntem a 'csapatnak' hogy segítettek majd hazamentem. Dominic is velem jött ugyanis hotelbe ment volna de mondtam neki hogy nyugodtan itt maradat. Mikor ettünk és megfürödtünk beszélgetni kezdtünk.
-Jasmin , szereted még Zaynt?-tette fel a kérdést amin egy kicsit meglepődtem.
-Nem tudom...
-Jaj ne mond már , láttam hogy öleltétek meg egymást!-mosolygott.
-Az csak egy ölelés volt...már tovább tudnák lépni!-mondtam de egyáltalán nem így gondoltam.
-Igen?!-húzta fel a szemöldökét. Eléggé idegesített már hogy azt gondolja nem tudnák továbblépni ezért hirtelen megcsókoltam. Egy kicsit meglepődtem amit tettem , majd pár perc múlva eltolta magát tőlem.
-A szád hazudhat de a szemeid nem! Szerintem beszél vele amíg nem késő.
-Azt akarod mondani hogy menjek oda hozzá most?!-húztam fel a szemöldököm.
-Hidd el megéri!-mosolygott.
-Talán igazad van. Majd jövök!-mondtam majd kirohantam az ajtón egészen Zayn hazáig. Mikor odaértem csengetés nélkül bementem. Épp a nappalaiban volt és tv-t nézett.
-Zayn beszélnünk kell!
-Ilyenkor?-nézett az órára. -Már tíz óra van.
-Tudom de ezzel nem várhattam.-ültem le mellé.
-Rendben mondjad!-kapcsolta ki a tv-t.
-Én tudom hogy azt mondtad nem akarsz velem együtt lenni de...-folytatni akartam de Zayn megállított.
-Azóta milliószor megbántam már! Mikor elmentél a cuccaiddal együtt aznap lelkiismeret furdalásom volt. Én voltam a hibás , mikor eltűntél Harry és Niall volt az aki azt mondta áljak fel és keresselek tovább. Nagyon fájt mikor eltűntél , úgy éreztem akkor mintha a szívem eltűnt volna. Nagyon hiányoztál!-nézett a szemembe én pedig nem tudtam mit mondani. Úgy éreztem nem kellet volna eljönnöm.

-Én...azt hiszem..jobb ha elmegyek!-felálltam a kanapéról majd egyenesen az esőben elkezdtem hazafele menni. Miközben futottam éreztem hogy hirtelen valaki utánam fut és elkapja a kezem majd szembe fordít magával. Zayn volt az.
-Egyszer már elengedtelek. Még egyszer nem foglak!-rázta meg a fejét majd a hajamat a fülem mögé tűrte és megcsókolt. 


-Szeretlek! És soha többé nem akarlak elhagyni!-suttogta majd közel húzott magához én pedig teljesen remegtem az érintése miatt.
-Ígérd meg nekem hogy soha többé nem hagysz el!
-Megígérem!-felkapott az ölébe majd felvitt az emeletre és a falnak nyomott majd újra megcsókolt.
-Zayn!-szóltam rá halkan.
-Igen?-simított végig az arcomon én pedig megfogtam a  kezét.
-Akarlak...-suttogtam , és ereztem hogy az égész testem remegni kezd.
-Biztos hogy ezt akarod?-simított végig az arcomon , én pedig bólintottam majd megcsókolt és az ágy felé vezetett....
                                                              *****
Reggel  Zayn karjaiban ébredtem majd elmosolyodtam. Azt hittem egy álom , de úgy látszik hogy nem. Felé fordultam majd láttam hogy már ő is fent van és mosolyog.
-Jó reggelt Zayn!-mosolyogtam.
-Neked is!-puszilt meg. -Megbántad?-tűrte el a hajam oldalra én pedig csak mosolyogni kezdtem.
-Egyáltalán nem!-mondtam majd felálltam és mentem felöltözni.
-Te meg hová mész?-kérdezte Zayn.
-Fel kéne öltözni.-mondtam.
-Tudod , még így maradhatnál!-mutatott végig rajtam én pedig elpirultam egy kicsit , majd az ölébe ültem és megcsókoltam.
A csókunk egyre vadabbá vált , majd hirtelen hallottuk hogy valaki csenget.
-A francba! Ki lehet?!-Zayn.
-Nem tudom.
-Mindjárt jövök!-nyomott egy puszit a számra majd felöltözött , és én is utána mentem. Mikor megláttam , hogy kik állnak a nappaliban azonnal felkaptam a vizet. 




Ez lenne az új rész!  Komizzatok és iratkozzatok fel! A suli miatt még nem tudom mikor lesz új rész! :((( xx

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó végre ujra együüt vannak ezaz...siess a kövivel

    VálaszTörlés
  2. Szupi lett. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy ki csöngetett.
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. Jézusom vajon ki az? :D Most nagyon kiváncsi lettem :)
    remélem hamar hozod a kövit! ♥

    VálaszTörlés