Rendszeres olvasók

2013. augusztus 7., szerda

2. Itt maradok!


Sziasztok meghoztam az új részt , remélem tetszeni fog , és kapok néhány komit! :)



A délelőttöt Louissal töltöttem , elmentünk mindenhová , majd hazaértünk és már délután két óra volt , ezért elsétáltam Liamhoz. Miközben sétáltam azon gondolkodtam vajon mérges lesz rám? Én tényleg nem akartam neki rosszat , túl sokat ittam. Mostantól megfogadom , hogy nem fogok ennyit inni mint tegnap este. Lassan odaértem Liam házához , majd becsengettem hozzá. Nagyon féltem , a kezeim izzadtak és a hasam görcsbe rándult. Hirtelen Liam ajtót nyitott.
-Szia Jasmine! Gyere be!-mondta Liam mosolyogva majd bementem hozzá. -Ülj csak le.-mutatott a székre.
-Most csak azért jöttem hogy bocsánatot kérjek.-kezdtem bele. -Tegnap mikor felelsz vagy merszeztünk , és történt az a dolog kettőnk között..nem tudom emlékszel e...-folytatni akartam de Liam közbeszólt.
-Ezért nem kell bocsánatot kérned , emlékszem rá.-mosolygott.
-Tényleg?
-Igen.
-Szóval akkor nem haragszol?-kérdeztem félénken.
-Nem. Egyáltalán nem.-mosolygott majd én is elmosolyodtam.
-Hát akkor én most elmegyek.-mutogattam az ajtó felé.
-Őőő..nincs kedved később elmenni valahová?-kérdezte aranyosan.
-Neked mikor jó?
-Hétre érted megyek!-mosolygott én pedig bólintottam majd hazamentem.

Zayn szemszöge.
A tegnapi kis 'bulink' után egy kicsit fáradt vagyok még mindig. Jasmin újra itt van velünk. Nagyon sokat változott. Egy kicsit meglepett mikor megcsókolta Liamot. Nem hittem volna hogy megteszi. Be kell vallanom , régen nagyon tetszett Jasmin , de aztán továbbléptem és most már 1 éve van egy barátnőm Amanda akivel nagyon jól elvagyunk , de mégis ha visszagondolok Liam és Jasmin csókjára féltékeny és ideges leszek. Te jó ég! Miket beszélek?! Hiszen barátnőm van , meg amúgy is túl fiatal hozzám ő 18 én pedig 20 vagyok!

Jasmin szemszöge.
Mikor visszaértem Louishoz épp tv-t nézett a nappaliba majd mikor meglátta , hogy megjöttem kérdőre vont.
-Na mi volt?-kérdezte.
-Azt mondta hogy nem haragszik egyáltalán , és mondta hogy elvisz ma vacsorázni!-meséltem mosolyogva.
-Nahát-nahát , valamit érzek a levegőbe!!-mosolygott rám , én pedig csak megforgattam a szemeim.
-Na de én most megyek készülődni , te mit tervezel még ma?
-Niall , Harry és én focimeccsre megyünk nemsokára.
-Az jó érezd jól magad!
-Oké de ti is!-mondta majd indultam volna felfelé ha drága Louis nem szól be. -Aztán védekezzetek!-mutatta fel az ujját teljes komolysággal de a végén röhögőgörcsöt kapott.
-Idióta!-kiabáltam neki az emeletről majd elkezdtem készülődni a szobámba. Istenem csak az én unokabátyám lehet ennyire hülye?! Na de mindegy. Lassan elkezdtem a ruháim között valami olyant keresni ami megfelel a mai estémnek. Nem sok keresgélés után találtam egyet , és mivel már fél 7 volt fel is vettem.

Felraktam magamra nem túl sok sminket majd lementem.
-Húha nagyon csinos vagy!-dicsért meg Louis.
-Köszönöm!-öleltem meg , majd az ajtó nyitódott és bejött rajta Harry és Niall.
-Sziasztok!-köszöntek.
-Hú de gyönyörű vagy Jasmin! Hová készülsz?-kérdezte Hazza mosolyogva.
-Vacsorázni megyek Liammal.
-Ó! De aztán védekezzetek!-tette fel az ujját Niall majd mindenki röhögni kezdett csak én nem.
-Ezt már egyszer mondta a drága unokabátyám. Uhyon olyan idióták vagytok mint ő!-mutattam a másik két lököttre.
-Köszönjük!-ölelt meg Harry. Hát oké.
-És amúgy Zaynt hogy-hogy nem viszitek?-kérdeztem.
-Amandával megy el valahová.-mondta Louis.
-Ki az az Amanda?
-Zayn barátnője.-mondta Harry.
-Nem is tudtam hogy van neki..-csodálkoztam.
-Pedig van.-válaszolt Niall.
-Sziasztok!-jött be az ajtón Liam mosolyogva.
-Szia!
-Indulhatunk?-nézett rém Liam.
-Persze!
-Nagyon jól nézel ki!-nézett rajtam végig én pedig elmosolyodtam majd kimentünk.
-Aztán ne feledd amit mondtunk!-kiáltott vissza Louis én pedig úgy csináltam mint aki nem hallja.
-Mit ne feledj?-kérdezte Liam.
-Hagyjuk. Csak hülyék.-mondtam.
-Egyetértek!-mosolygott majd kinyitotta nekem a kocsi ajtaját én pedig beültem majd Liam is és elindultunk.
                                                       ******
Lassan odaértünk az étteremhez , majd bementünk helyet foglaltunk és rendeltünk mindketten. Miközben vártuk , hogy kihozzák a rendelést beszélgettünk , majd hirtelen odajött hozzánk Zayn.
-Sziasztok!-köszönt nekünk.
-Szia Zayn! Hát te?-kérdezte Liam.
-Amandát elhoztam vacsorázni. És ti mit csináltok?
-Jasmint elhívtam vacsorázni!-mesélte Liam mosolyogva.
-Értem. Akkor sziasztok!-köszönt el tőlünk majd el is ment.
-Ő lenne Zayn barátnője?-néztem a lány felé aki Zaynnel leül.
-Igen . de senki sem bírja a bandából csak Zayn.
-Miért nem bírjátok?
-Ha Zaynt elhívjuk valahová ő felkapja a vizet és folyton kioszt minket hogy miért hívjuk el meg ilyenek...-mesélte Liam.
-Ez furcsa...
-Hát az de már megszoktuk.-mosolygott Liam.
A vacsora közben sokat beszélgettünk és sok mindent elárult magáról Liam. Nagyon aranyos srác , figyelmes , kedves , okos , helyes és tudja hogy kell bánni egy lánnyal. Nagyon aranyos. Mikor végeztünk a vacsárával elmentünk a közeli parkba sétálni.
-Remélem nem bántad meg , hogy elhívtalak!-sétált mellettem zsebre tett kézzel.
-Egyáltalán nem bántam meg.-néztem a szemeibe.
-Ennek örülök!-mosolygott.
-Remélem máskor is csinálunk ilyen programokat.
-Abba biztos lehetsz.-miközben sétáltunk leültünk egy padra. Az idő már kezdett lehűlni ezért egy kicsit már fáztam , amit Liam észrevett majd a pulcsiját odaadta nekem én pedig a vállára döntöttem a fejem és úgy néztük a csillagokat.
-Olyan jó , hogy most a rajongók nem támadnak le és végre kijöhetek nyugodtan a házamból!-mondta Liam majd átkarolt az egyik kezével.
-Gondolom néha idegesítő lehet , hogy éjjel nappal követnek.
-Igen , de azért jól esik , hogy ennyire szeretnek minket , de máskor jó lenne egy kis nyugalom.
-Elhiszem. Tudod Liam , örülök hogy elhívtál már rég voltam ilyen fiúval akivel 'normálisan' el lehet beszélgetni.-mosolyogtam rá.
-Örülök , hogy örülsz.-mosolygott vissza. -Amúgy volt már barátod?
-Igen . 1 évig voltunk együtt de aztán mindketten úgy gondoltuk , hogy nagyon eltávolodtunk egymástól ezért szakítottunk.-meséltem.
-Hát majd talán jön valaki más , aki majd boldoggá tesz.-mosolygott.
-Lehet!
liam és én még sokat beszélgettünk és azt vettük észre , hogy már 11 óra van ezért hazavitt engem majd felmentem a szobámba , megfürödtem és elaludtam.



Reggel.
Még nagyban aludtam mikor az idióta unokabátyám berontott a szobámba.
JASMINE , JASMINE KELJ FEL!!!!-kiabált Louis.
-Mi a bajod? Nem látod hogy alszok?-mondtam mérgesen.
-De ez most fontos!
-Oké mondjad!
-Szóval! Itt van Zayn , és mondta , hogy Lou a stylistünk keres maga mellé egy másik stylist és mi lenne ha te lennél az? Úgy tudom mindig szerettél volna az lenni és most itt a lehetőség sőt , velünk jöhetnél turnékra meg ilyenek!
-Louis ez remek ötlet! Persze hogy szeretném , köszönöm!-öleltem meg.
-Oké de akkor gyere le , itt van Zayn és ki kell töltened egy papírt és utána elviszi Lounak.
-Rendben.-mondtam majd Louissal lementünk.
-Szia Jasmin!-köszönt Zayn mikor leértem.
-Szia Zayn!-mosolyogtam.
-Na akkor hogy döntöttél?-kérdezte.
-Nagyon szeretném!
-Ez remek! Akkor itt van ez a lap töltsd ki és én máris elviszem Lounak.-mutatott a papírra.
-Rendben!-fogtam egy tollat majd elkezdtem kitölteni. Hirtelen eszembe jutott valami.
-De ezt anyáékkal is meg kéne beszélnem..
-Akkor előbb felhívod őket?!-kérdezte Louis én pedig bólintottam majd felhívtam őket. Hosszas beszélgetés után VÉGRE rá tudtam venni őket.
-Na mit mondtak?-kérdezte Louis izgatottan.
-Beleegyeztek!-mondtam mosolyogva.
-Remek!-mosolygott , én pedig folytattam a papír kitöltését. Lassan végeztem , majd átadtam a papírt Zaynnek , majd megköszöntem neki hogy elhozta majd ment is Louhoz.
-De ugye nem foglak zavarni titeket?-kérdeztem.
-Ha zavarnál nem téged kértünk volna meg!-kócolt bele a hajamba Louis.
-Oké az igaz.-mosolyogtam. -És ha turnétok meg koncertetek van nekem is mennem kell? Meg ilyen díjátadókon?
-Igen , te és Lou leszel a Stylistunk jól elleszünk majd , és biztos jól kijöttük majd Louval.
-Igen remélem. De mivel már itt dolgozom szerintem ha lesz elég pénzem veszek egy házat , nem akarlak zavarni titeket.
-Nem zavarsz! Nyugodtan maradhatsz ameddig akarsz , akkor már nem kell visszamenned a főiskolára.
-Igen de mi lesz anyáékkal?
-Hát nem tudom.. Én szívesen adok pénzt ha költözni akarsz és ha anyudék is beleegyeznek , akkor adok annyit hogy nekik is tudj venne házat.
-Nem Louis. Aranyos vagy , de ez már sok lenne , majd megoldom!
-Hát rendben de ha szükséged van bármire csak szólj!
-Rendben Louis.-mosolyogtam.
A délutánt filmnézéssel töltöttük , majd mikor vége lett elmentünk sétálni egyet.
-Szerinted jó stylist leszek?-kérdeztem sétálás közben.
-Az egyik legjobb!-mosolygott.
-Hát majd kiderül!-mosolyogtam vissza.
-Amúgy , hogy telt a tegnapi estéd Liammal?-kíváncsiskodott.
-Nagyon jó volt! Elmentünk vacsorázni , majd a parkban sétáltunk egyet , később leültünk egy padra és látta , hogy fázok és odaadta nekem a pulcsiját én pedig a vállára hajtottam a fejem , ő pedig átkarolt a kezével nagyon aranyos volt!-meséltem mosolyogva.
-Neked bejön ugye?-kérdezte mosolyogva.
-Hát talán..nagyon aranyos , és figyelmes.
-Szerintem neki is bejössz.
-Hát nem tudom. Még ne kiabáljuk el.-mosolyogtam. Miközben sétáltunk megszólalt Louis telefonja.
-Igen?-szólt bele.....-Rendben akkor a kávézóba találkozunk!
-Ki volt az?-kérdeztem.
-Zayn. Azt mondta , hogy Lou beleegyezett és jönnek Zaynnel és a kávézóba beszéltük meg ,hogy találkozunk.-mondta majd elindultunk a kávézó felé.
-Tényleg beleegyezett?-kérdeztem mosolyogva.
-Igen!
Lassan odaértünk majd megláttuk Zaynt és Lout az asztalnál majd mi is odamentünk.
-Sziasztok!-köszöntünk.
-Sziasztok , Jasmin bemutatom neked Lou  Teasdalet a stylistunkat.-mutatott rá majd kezet fogtunk.
-Örülök hogy megismerhetlek!-mosolygott aranyosan.
-Én is örülök!-mosolyogtam vissza.
-Megkaptam Zayntől a papírod , és láttam hogy stylistnak szeretnél dolgozni , a papírt én is aláírtam és belegyeztem , de még az lenne a kérésem , hogy menjünk el mondjuk hozzátok és megnézem hogy mit tudsz.-mondta.
-Rendben.-mondtam majd megittuk a kávénkat és visszamentünk hozzánk. Nagyon izgultam mi van ha nem fog tetszeni neki ahogy dolgozok? Majd meglássuk.. Odaértünk majd Lou mondta hogy csináljam meg Louis haját.
-Festést nem kérek!-viccelődött Louis és mindenki elnevette magát.
-Oké azt nem kapsz!-mosolyogtam , majd megmostam Louis haját , majd megszárítottam , és a végén egy kicsit felállítottam majd igazítottam rajta.

Végeztem , majd Lou megnézte az eredményt és elmosolyodott.
-Milyen lett?-kérdeztem izgatottan.
-Van tehetséged hozzá!-mosolygott rám. -A következő pedig az lenne , hogy Zaynt öltöztesd fel , mintha egy fotózásra menne.
-Oké.-mondtam majd Zaynnel bementünk , választani valami ruhát. Miközben nézegettem a ruhákat Zaynel beszélgettem.

-Izgulsz?-kérdezte.
-Igen , egy kicsit..
-Felesleges!-mosolygott majd én is elmosolyodtam. Találtunk Zaynel egy ruhát ami illett is egy fotózáshoz , és hozzá is. Levette a felsőjét , majd elém tárult eszméletlen felsőteste. A szám tátva maradt amit Zayn észrevett majd elmosolyodott.
-Örülök , hogy ennyire tetszek de szerintem ne várassuk meg őket.-mosolygott én pedig megráztam a fejem és kapcsoltam.
-Mi? Ja izé , oké!-beszéltem össze vissza majd Zaynre adtam a ruhát. Mikor ráhúztam hirtelen megfogta a derekam és nagyon közel voltunk egymáshoz. Az egész testem remegett és Zayn az ajkait harapdálta , és végignézett rajtam ami égetett.
-Szerintem jobb lesz , ha..most ki megyünk..-suttogtam halkan a szavakat és az ajtó felé mutattam , Zayn pedig bólintott egy aprót majd kimentünk Louisékhoz.
-Kész vagyunk!-mondtam majd Lou megnézte hogy mit adtam fel Zaynre.

-Milyen lett?-kérdeztem és az ajkaimat harapdáltam idegességembe.
-Be kell vallanom Jasmin.-nézett rám komolyan. -Félek majd hogy a turnékon , és a koncerteken jobban teljsítesz majd mint én!-mosolyodott el.
-Szóval ez azt jelenti hogy..-folytatni akartam de Lou félbeszakított.
-Felvettünk!-mosolygott rám Lou.
-Komolyan?-kérdeztem mosolyogva , Lou pedig bólintott majd odamentem és megöleltem.
-Köszönöm szépen , ez nagyon sokat jelenet!
-Nincs mit megköszönnöd Jasmin!-mosolygott Lou.


Nos hát ez lenne az új rész , köszönöm az előző részhez a komikat remélem ehhez is kapok! És iratkozzatok fel!:D Sietek az új résszel!:D

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó rész lett várom a következő részt!
    Ha nem haragszol meg akkor adnék egy ötletet, szerintem cseréld ki a hátteret valami egyszerűbbre!
    Am nagyon jó és siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. kövit gyorsan :DD nagyon jó rész lett

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon jó lett, és ahogy már a többiek is mondták: SIESS A KÖVIVEL.


    (Sárának igaza van, a háttérnek jobb lenne valami egyszerű!)

    VálaszTörlés