Rendszeres olvasók

2013. augusztus 22., csütörtök

10. Táborozás.


Másnap reggel Niallel elindultunk moziba. Megvettük a jegyünket , majd be álltunk a sorba.
-Nem hittem volna , hogy szereted ezt a filmet.-mondta Niall.
-Viccelsz?! Egyszerűen imádom! Minden részét láttam!
-Én is láttam már mindegyik részét.-mosolygott.
-Imádom Dwayne Johnsot! Olyan jó színész!
-Igen én is szeretem!
                        ****
A film két órás volt. Nagyon jó volt végre kikapcsolódni és eljönni valahova. Vége lett a filmnek , majd félúton Niall a stúdió felé ment , ugyanis új számot vesznek fel , én pedig visszamentem a buszra.  Nem fogadott valami jó látvány ugyanis Zayn barátnője is itt van. De mégis mit keres itt?! Na mindegy. Megpróbálok kedves lenni vele.
-Szia.-mentem oda hozzá.
-Szerintem ne jó pofizzunk egymással.-rakta fel a kezét. -Tudom hogy mi történt Zayn és közted , de ne próbálj közel férkőzni hozzá , mert nagyon megbánod! Megértetted?!-nézett rám , mint akit meg akarna ölni. Hát jó én békén hagyom Zaynt , de a végén úgyis rájön majd hogy kit választott. Elsétáltam onnan majd elkezdtem a hátizsákomba pakolni. A fiúk mondták , hogy ma túrázni megyünk. Legalább egy kicsit ők is kikapcsolódnak.

Louis szemszöge.
Ma túrázni megyünk és két napig a hegyekben maradunk. A fiúkkal mármint Niallel , Harryvel , és Liammal kiterveztük , hogy összehozzuk Zaynt és Jasmint. Már van is ey tervünk. Egyel kevesebb sátort fogunk berakni így Jasmin és Zayn együtt fog aludni. Még van egy pár tervünk de azon még 'dolgoznunk' kell.

Jasmin szemszöge.
A fiúkis hazajöttek a stúdióból majd beültünk Niall kocsijába , és indultunk , vagyis csak indultunk volna ha Gina nem szól közbe.
-Engem meg itt hagytok?-tőrt ki magából.
-Bocs , de már nem férsz be.-mondta Louis mosolyogva , mire én is elröhögtem magam.
-Had menjek én is!!-nyávogott.
-Végül is van annyi sátrunk , úgyhogy nyugodtan eljöhetsz.-mondta Zayn , ő pedig a hatalmas táskájával beült MELLÉM(!) majd elindultunk. A kocsit a közeli parkolóban hagytuk majd sétálni kezdtünk. Félúton megszólalt Gina is...
-Meddig kell még sétálni?! Nem bírom!
-Akkor talán nem kellett volna eljönnöd!-szólt vissza neki Harry. Elrontasz mindent...
-Én nem rontok el semmit! Sőt...-mosolygott én pedig hányni tudtam volna. Miközben sétáltam megbotlottam valamiben , vagyis csak megbotlottam volna , ha Zayn nem kap el. Rám mosolygott majd én is elmosolyodtam , amit persze Gina egyből észrevett , majd odajött és elhúzta Zaynt maga után. Liam csak megveregette a hátam.
-Nyugalom!-mosolygott majd tovább ment , és én is mentem tovább.
                         ****
Adaértünk a táborozó helyünkre majd lepakoltunk , Niall és Liam sátort állított , Zayn , Harry , és Louis pedig tűzet gyújtott én pedig kipakoltam Ginával együtt. Inkább segítenék sátrat állítani minthogy ezzel a lánnyal együtt legyek!
Mikor mindannyian végeztünk a pakolással a tűz köré ültünk , és beszélgetni kezdtünk. Hirtelen Zayn szólalt meg.
-Miért csak öt sátort hoztunk?-lepődött meg.
-Őőő én nem tudom!-értetlenkedett Louis.
-Rám ne nézz!-rakta fel a kezét Liam.
-Azt hiszem elfelejtettük berakni.-gondolt vissza -Niall.
-Akkor hol fog aludni Jasmin?-kérdezte Zayn.
-Melletted!-vágta rá mind a négy fiú. Azt hiszem összefogtak ellenünk.
-Azt már nem!-mondta Gina. Végül is ha jobban belegondolok.. nem lenne rossz ötlet... Úgy féltékennyé tenném ezt a lányt! Hirtelen Louis és Harry elhívott tőlük.
-Jasmin gondolom rájöttél , miért hoztunk eggyel kevesebb sátort.-kezdett bele Hazza.
-Igen leesett!-mosolyogtam.
-Van egy jó ötletem!-kezdte Loui. Gina és Zayn együtt fog aludni de csak egy ideig!-rakta fel az ujját. Aztán a tóba húzzuk a srácokkal és te meg bemész Zaynhez.-magyarázta a tervet Louis és Hazza egyből egyet értett vele.
-Ez gonosz!-mosolyogtam.
-De mi tudjuk hogy odavagy Zaynért és képes lennél rá.-húzogatta a szemöldökét Harry.
-Rendben!-adtam be a derekam.
                              ***
Este volt. A fiúk pedig akcióba léptek. Kihúzták Ginát a sátorból és egyenesen a tóba húzták. Nem tudom hogy lehetnek ennyire hülyék!
-Hát remélem tud úszni!-kuncogott Liam.
-Olyan gonoszak vagytok!-mosolyogtam a végén.
-De csak miattad csináltuk!-kacsintott Niall.
-Igen de elég a beszédből , most pedig menj be Zaynhez!-húzott Louis a sátor felé.
-De , de mi van ha izé...-kezdtem félni.
-Nyugi nem lesz semmi baj! Zayn örülni fog neked!-mondta majd a négy idióta belökött a sátorba de úgy , hogy Zayn fölött landoltam ő pedig kinyitotta a szemeit , majd elmosolyodott én pedig teljesen elpirultam.
-Szia!-mosolygott még mindig.
-Én csak...izé..tudod...-próbáltam magyarázkodni de Zayn felült , majd magához ölelt és a hajamba puszilt. Egy kicsit meglepődtem de aztán elmosolyodtam. Olyan jó hogy Zayn megölelt , annyira jól esik.
-Zayn...-néztem szemeibe , amik most is csillogtak. -Szereted Ginát? Őszintén!-tettem fel neki a kérdést ő pedig megrázta a fejét. Nem tudom hogy mit akar ezzel érteni...
-Nem tudom Jasmin. Olyan vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. Annyira furcsa. Egyre jobban kezdem azt hinni , hogy csak a pénzem kell neki.-hajtotta le a fejét.
-Nem akarlak elkeseríteni de lehet hogy igazad van.-húztam el a szám.
-Csak tudod ebben az a vicces hogy én mindent meg adok neki , de neki mindig csak több kell!
-Zayn! Ő nem értékel téged. Ő nem látja benned azt aki vagy. Mondta már neked őszintén , hogy szeret? Vagy este ölelt már meg úgy hogy azt érezted ő az igazi?-nem szólt semmit csak megrázta a fejét.
-Te annyira csodálatos lány vagy Jasmin. Soha nem találkoztam még ilyen lánnyal mint te! Köszönöm!-mondta miközben a szemei könnyel teltek meg , én pedig végigsimítottam az arcán.
-Én köszönöm!-magához húzott majd megpuszilta az arcom.
                             ***
Reggel Zayn karjai közt ébredtem majd elmosolyodtam. Azt hittem hogy megkérdezi hol van Gina de nem , ami elég érdekes volt. Hirtelen hangos sikításra mindenki kiment a sátorból és azt vettük észre hogy Gina a vízből sétál ki. Mi pedig kimentünk hozzá.
-Ti idióták!-ordított ránk.
-Mi az csak nem történt valami?-röhögött Harry.
-Egyáltalán nem vagy vicces! És te!-mutatott rám , majd közel jött hozzám és lekevert egy elég nagy pofont.
-Le lehet állni!-kiabált rá Louis.
-Most döntetsz Malik vagy ő vagy én!-kiabált ,Zayn pedig csak röhögött rajta.
-Ő!-mondta ki a szót én pedig egy percre ledermedtem.
-Mit mondtál?
-Őt választom!-mosolygott.
-Mi az hogy őt választod?-akadt ki.
-Jól hallottad Gina. Életem legrosszabb döntése volt , hogy veled jöttem össze.
-Rendben ahogy akarod. Elmegyek de ezt még nagyon meg fogjátok bánni! Főleg te!-mutatott rám.
-Őt hagyd békén!-mondta Zayn , Gina pedig elment. Pontosan nem tudom hogy fog kitalálni ugyanis még nem volt ilyen helyen. De ez az ő dolga. Zayn felém fordult majd megfogta a kezem , én pedig teljesen lefagytam.
-Jól vagy?-kérdezte aranyosan.
-Igen , azt hiszem.
-Őőő akkor mi most elmegyünk fát gyűjteni...-mutatott Louis az erdő felé majd mindenki elment és csak Zayn és én maradtunk.
-Sajnálom , hogy így ért véget.-ültem le.
-Ne sajnáld.-mosolygott.
-Miért szakítottál vele?-tettem fel a kérdést amin egy kicsit meglepődtem , Zayn pedig mosolyogni kezdett.
-Mert rájöttem ha most nem teszem meg elveszítek egy nagyon csodálatos embert. Téged!-mikor kimondta nem hittem a fülemnek. Hogy lehet ennyire aranyos?  Könnyek gyűltek a szemeimbe , majd szorosan átöleltem Zaynt.
-Sajnálom hogy ennyit kellett szenvedned miattam!
-Nem Zayn. Én sajnálom!-néztem szemeibe , majd Zayn megcsókolt. Már volt ilyenben részünk , de ez a csók egészen más volt. Több volt mint egy egyszerű csók. Azt hiszem Zayn az a fiú akit tiszta szívből szeretek , és mindenemet odaadnám érte.
-Szóval Jasmin , leszel a barátnőm?-kérdezte mosolyogva én pedig elpirultam.
-Igen Zayn!-mosolyogtam vissza majd újra megöleltük egymást , közben visszaértek a srácok is.
-Sikerült megbeszélni a dolgokat?-kérdezte Niall majd lerakta a fát.
-Igen!.-nézett rám Zayn mosolyogva majd odajött hozzánk Louis és az egyik kezével engem , a másikkal pedig Zaynt ölelte át.
-És mire jutottatok?-mosolygott kíváncsin , de mi nem szóltunk semmit csak Zayn összekulcsolta a kezeinek amit mindenki észrevett és mindenki örülni kezdett , Louis pedig valamiféle örömtáncot kezdett el járni mire mindenkiből kitört a röhögés.



Este mikor végeztünk a sütögetéssel a fiúk elkezdték énekelni a Little Thingset. Zayn végig csak rám nézett és fogta a kezem. Annyira örültem , hogy együtt vagyunk , szeretem Zaynt , és örülök hogy engem választott. Még a fiúknak meg kell köszönnöm , hogy az éjjel Ginát a tóba húzták. Lehet hogy gonoszság volt de megérte. 
Mikor a srácok elénekelték a dalt mindenki bement a saját sátrába.
-Jó éjt Jasmin!-mosolygott rám Zayn.
-Neked is!-mosolyogtam , majd egy puszit nyomtam az ajkára amiből hamar csók lett.



Elérkeztünk ehhez a részhez is.:) Ha tetszett írj komit és minél többen iratkozzatok fel! Az új rész még nem tudom mikor jön ugyanis nemsokára suli és készülnöm kell.:// De seietni fogok , addig is várom a komikat! xX

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Jöhet a kövi rész :)*-*

    VálaszTörlés
  2. juuuujjjjj de jóóóó lett :D Imádtam♥ kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  3. Ez volt az eddigi legjobb rész. Remélem nem sokára jön a kövi, siess vele!

    VálaszTörlés
  4. Ona de édik :D nagyon szuper volt :D gyorsan kövit kérlek és Jasmin meg Zayn maradjon együtt mert extra cukik :)

    VálaszTörlés
  5. Egy egyszerűen WOW!!! Imádom a blogodat :D és várom a kövi részt ;)

    VálaszTörlés