Rendszeres olvasók

2013. augusztus 12., hétfő

5. Barátok.







-Jasmin , én csak megszeretném beszélni a dolgokat és utána megígérem neked , hogy békén hagylak!-nézett a szemeimbe.
-Tudod , hogy én is hibás vagyok , de azt be kell vallanod , hogy te kezdted el én pedig folytattam..-hajtottam le a fejem.
-Sajnálom! De remélem azért nem leszünk rosszban.-mosolyodott el.
-Nem. Örülök hogy egy a véleményünk.-mosolyodtam el majd megöleltük egymás , majd Zayn férfias illata megcsapta az orrom. Istenem olyan jó illata van! Te jó ég! Miket beszélek?! Elhúzódtam Zayntől majd mindketten visszamentünk a fiúkhoz. Niall a pizzától teljesen kiterült és rém hangosan horkol , Louis próbál tőle aludni de nincs nagy esélye , Harry pedig a telefonját nyomkodta.
-Nem tudjátok mit vállaltatok azzal hogy visszajöttetek!-mondta halkan. -Niall kész rém álom.-fojtatta.
-Igen észrevettük.-mondta Zayn majd felmászott az ágyához majd én is az enyémre ültem.
-Liam hol van?-kérdeztem majd hirtelen betoppant.
-Itt vagyok!-nyomott egy puszit az arcomra. -Sikerült megbeszélnetek a dolgokat?-kérdezte.
-Igen.-válaszolt Zayn.
-Szerintem jobb ha mi is megpróbálunk aludni , holnap már Manchesterbe leszünk.-mondta Harry akivel mindenki egyet értett majd Liam egy puszit nyomott az arcomra és a saját ágyára ment majd mindenki elaludt.


Másnap reggel mikor felébredtem és kinyitottam a szemem az összes fiú eltűnt. Nem tudom hová mehettek. Megnéztem a telefonom és láttam benne hogy üzenetem jött Liamtól.
"A srácokkal elmentünk bevásárolni majd jövünk. xX"
Szóval vásárolni mentek. Legalább már tudom. Kimentem a konyhába reggeliztem valamit majd visszamentem. Eddig azt hittem hogy egyedül vagyok de nagyot tévedtem. Zayn is itt volt velem szembe.
-Te hogy-hogy nem a fiúkkal vagy?-kérdeztem meglepődve.
-Még aludtam mikor elmentek.-mondta.
-Ja. Na de én megyek megnézem Lout.-mondtam majd mentem volna de Zayn utánam kiabált.
-Ők is a fiúkkal vannak.
-Mikor mentek el?-mentem  vissza.
-Kb. fél órája de még két órát el lesznek az is biztos.
-Még én sem szoktam annyit vásárolni.-mondtam Zayn pedig elmosolyodott , majd én is. Ma olyan más volt..láttam rajta hogy valami nincs rendben..
-Zayn mi a baj?-kérdeztem kis idő után.
-Honnan veszed , hogy baj van?-próbált mosolyogni.
-Látom rajtad.-Zayn nem szólt semmit , csak egy ideig csendben volt , majd megszólalt.
-Szakítottam Amandával.-vallta be.
-Miért?
-Nem ő volt az igazi. Ő egészen más volt mint én. De így jobb lesz mindkettőnknek.
-Ez a ti dolgotok , én csak láttam hogy olyan más vagy , nem akartam 'kutakodni'.
-Nem kutakodtál.-mosolygott majd kiment a szobából. Felléptem twitterre majd láttam hogy Zayn követ engem. Eddig mindegyik fiú követett de Zayn még csak most. Visszakövettem , majd visszajött Zayn is.
-Látom visszakövettél.-ült le mellém mosolyogva.
-Igen.-mosolyogtam vissza. -Mikor jönnek már vissza a fiúk?
-Arra még várhatunk..
-Úgy unatkozom..-jelentettem ki Zayn pedig a telefonját nyomkodta mellettem.
-Mit akarsz csinálni?
-Nem tudom..ma mikor lesz a koncertetek?
-Fél nyolc.
-Az még sok idő.
-Az biztos.-mosolygott. Hirtelen megszólalt a telefonom majd felvettem. Anya volt az. Néhány percig beszélgettünk majd leraktam a telefonom és visszaültem Zayn mellé.
-Ki volt az?-kérdezte.
-Anya. 

-Aggódik érted ugye?-nézett fel rám mosolyogva , majd én is elmosolyodtam.
-Igen , nincs olyan nap hogy ne hívna fel!
-Ez ismerős!-mosolygott.
-Amúgy miket szoksz a szabad idődben csinálni?-kérdeztem.
-A családommal vagyok , és mikor nem velük vagy akkor rajzolni szoktam.-mesélte.
-Az jó! Én is szeretek rajzolni!-mondtam.
Zayn és én még sokat beszéltünk és egyre jobban megismertük egymást. A fiúk is végre hazajöttek és a nap részét (mivel esős idő volt) kártyázással és filmnézéssel töltöttük.

Néhány hónappal később.
A turné már eltart egy ideje , és mindenki nagyon sokat dolgozik a fiúkkal. Szinte nekem és Liamnak időnk sincs egymásra , és mostanában mindenen összeveszünk ami nem jó. Mivel ma a fiúknak szabadnapja van megkérdeztem Liamet hogy nem e megyünk el valahová kettesben , de ő persze fáradt és ezért megint kitört köztünk a veszekedés , amit Harry már nem nézett jó szemmel.
-SRÁCOK!-emelte fel a hangját Harry. -Mi van veletek? Beszéljétek már meg a dolgokat egymással , hetek óta csak a veszekedéseket halljuk és elegem van! Még Niall horkolása is jobb mint hogy ti veszekedtek!-mondta majd kisétált a szobából. Igaza van. Nagyon is.
-Igaza van Liam!
-Tudom!
-Figyelj. Én nem tudom mi történt velünk de szerintem valami nagyon elromlott.-hajtottam le a fejem.
-Jasmin én tudom hogy semmi nem olyan mint régen de nekem ez a munkám , és mikor szabadnapunk van pihenni akarok. És tudom hogy nem csak ez a baj kettőnk közt , elhidegültünk egymástól!-hallgattam amit mondott és nagyon igaza volt.
-Igazad van. Szerintem , jobb lenne ha megpróbálnánk barátok lenni.-néztem szemeibe és láttam rajta hogy ő is így gondolja.

-Szerintem is jobb lenne ha barátok lennénk.-jelentette ki majd bólintott egyet.
-Szóval akkor barátok?-próbáltam mosolyogni de nem nagyon ment. Liam bólintott egyet majd megöleltük egymást. Ő itt maradt én pedig kimentem ahol Harry és Niall épp videó játékozott.
-Mi a baj Jasmin?-nézett felém Niall.
-Liam és én..szakítottunk.-vettem egy nagy levegőt.
-Sajnálom! De én nem azért kezdtem el kiabálni..-mondta Harry de én félbeszakítottam.
-Tudom Harry. Nem a te hibád!-próbáltam mosolyogni , közben Louis is bejött hozzánk.
-Mi történt?-kérdezte majd leült mellénk.
-Liam és én már csak barátok vagyunk.-néztem rá.
-Sajnálom!
-Így mind kettőnknek jobb lesz. Már megbeszéltük.
-Örülök hogy barátok maradtatok!-mosolygott Louis majd visszamosolyogtam rá.
                                               ****
A nap többi részét azzal töltöttem , hogy Louval és Luxxal elmentünk vásárolni , majd este a fiúk koncertje volt. Mikor vége lett úgy döntöttünk a fiúkkal hogy mindannyian elmegyünk pizzázni.


Ez lenne az új rész , tudom nagyon rövid lett de nem volt időm többre de remélem tetszett! Az új rész csak pénteken fog jönni szerintem mivel 3 napra elmegyek de utána jön az új rész! Addig várom a komikat és iratkozzatok fel! xX

3 megjegyzés:

  1. Jó rész, de nagyon sajnálom, hogy ilyen rövid. Remélem a következő hosszabb lesz!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó rész lett!!!! :D kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett. ^^ siess a kövivel. :*

    VálaszTörlés