Rendszeres olvasók

2013. augusztus 29., csütörtök

13. Minden a feje tetejére állt.



A szívem a torkomban dobogott és nem tudtam elhinni hogy itt áll! Mégis mit akar tőlem?!
-Dominic te meg mit keresel itt?
-Hozzád jöttem!
-És mégis mit akarsz tőlem? Honnan tudtad hogy itt vagyok?-kérdeztem idegesen.
-Gondolom mond neked valamit az a név hogy Gina. Ő mondta el hogy hol vagy.-mosolygott ördögien.
-De miért? És te honnan ismered?-lepődtem meg.
-Emlékszél? Azt mondta hogy pokollá fogja tenni az életed!-mosolygott még jobban.
-Mit akarsz tőlem?!
-Majd időben megtudod! De figyelmeztetlek! Ha el tűnsz nagyon nagy baj lesz belőle és úgyis megfoglak találni! És ne merj senkinek sem szólni mert nagyon megbánod!-suttogtam majd elsétált én pedig teljesen megrémültem majd bezárkóztam a szobámba. Dominic megtalált!  Régen együtt voltunk de aztán a kapcsolatunknak én vetettem véget mivel csak 'arra' kellettem neki. De mégis Gina honnan tudhat róla?! Valamit tennem kell , ki tudja mikre képes ha nem teszem azt amit mond. Szólnom kell valakinek akit már elég regóta ismerek és jó barát. Most nem lehet Louis mivel akkor a többi srácot is beavatná. Valaki más kell. Akiben mindig megbíztam... Már megvan! James! Ha valami baj volt ő mindig jött és segített. Kiskoromban ő volt a dadám és többet jelent nekem egy dadánál. Most rá van szükségem. Bár igaz hogy ő is Los Angelesbe lakik de mindig azt mondta ha szükségem lesz rá hívjam fel és indul. Most ezt tettem. Tárcsáztam a számát. Kicsöngött és egyből felvette.
-Igen?-szólt bele.
-Szia James! Jasmin vagyok , Jasim Tomlinson!
-Jasmin? De rég hallottam már rólad! Mi újság?
-Nos , emlékszel mikor azt mondtad hogy ha van valami baj felhívhatlak?!
-Persze hogy emlékszem , de mi a gond?
-Kérlek segíts nekem! A volt barátom megfenyegetett és szükségem van valakire aki segít. Kérlek!
-Azonnal indulok!-vágta rá. -Hol vagy most?
-Louisnál de van elég pénzem ezért úgy döntöttem hogy délután már kibérelek egy kisebb házat. Majd felhívlak és megmondom a címet.
-Rendben , már pakolok és indulok is!
-Köszönöm! Nagyon sokat jelent!
-Nincs mit megköszönni!-mondta majd lerakta a telefont. James úton van ami jó , ás ő az aki Louis mellet mindig mellettem áll bárhogy is döntök. Már csak meg kell beszélnem Louissal , hogy elköltözöm!

                               ****

Délután hazaért Louis is. Nehéz rábeszélés után beleegyezett , majd segített átköltözni.
-Biztos hogy ezt akarod?-kérdezte meggyőződés képpen.
-Igen Louis! Hidd el el leszek!-próbáltam mosolyogni.
-Rendben!-ölelt meg. -Vigyázz magadra!-rakta fel az ujját.
-Vigyázni fogok!
-Rendben! Akkor most elmegyek ha szükséged van még valamire nyugodtan hívj!-mosolygott.
-Rendben Louis! Köszönöm!-öleltem meg , majd elköszöntünk egymástól és hazament én pedig elpakoltam a cuccaim.


Már öt óra volt és hallottam hogy csengettek ezért odafutottam az ajtóhoz , és kinyitottam. Megjött James!
-James úgy örülök hogy eljöttél!-öleltem meg.
-Tudod hogy ha hívsz én máris jövök!-mosolygott.
-Köszönöm!-mosolyogtam vissza.
-És miről lenne szó?-jött beljebb. -A telefonba nem nagyon értettem amit mondtál.
-Hát az a helyzet , hogy a volt barátom Dominic megfenyegetett ha nem fogom azt tenni amit ő mond akkor nagyon megbánom.
-Soha nem bírtam azt a srácot. Ígérem segíteni fogok!-mondta majd egy biztató mosolyt küldött felém.
-Köszönöm!-mosolyogtam.
-És mi helyzet veled?
-Megmondom őszintén az életem rendesen felfordult. Anyáék tudod hogy milyenek...és azt mondták hogy menjek és éljem az életem őket meg felejtsem el...aztán Zayn közölte velem hogy szakít mert nincs időnk egymásra.-gördült le egy könnycsepp a szememen de hamar letöröltem.
-Sajnálom. De ígérem majd mindent rendben hozunk! Segíteni fogok!
-Rendben!-mosolyogtam.
-És Louissal mi van?
-Eleanorral nagyon boldogok , és a bandával sok sikert elérnek!
-Ennek nagyon örülök!
-És mi a helyzet veled?
-Én jól elvagyok , minden olyan mint mikor eljöttél tőlem.
-Értem.

Zayn szemszöge.
Nem tehettem  mást. Muszáj volt szakítanom vele. Nekem ez így nem fog menni. Tudom hogy most gyűlöl engem de nem tehettem mást. Így mindkettőnknek jobb lesz , bár szörnyen hiányzik hogy nincs itt , nem érzem az illatát , nem ölel meg! De el kell fogadnom! És tudom hogy eléggé bunkó voltam vele de mindkettőnknek jobb lesz így. Remélem.

Dominic szemszöge.
Egy hónap telt el hogy visszajöttem Angliába. Már van egy ötletem hogy hogyan fogom Ginával együtt megkeseríteni Zayn és Jasmin életét. Ma  kezdődik újra a turnéjuk , de Jasmin nem fog elmenni. A tervem a következő. Mikor James nem lesz vele magammal hozom és így Zayn is össze fog törni , ugyanis még mindig szereti Jasmint. Igen , ez nagyszerű terv lesz! Jasmint addig fogom kínozni amig meg nem adja magát és a végén könyörögni fog nekem! Zayn pedig ha megtudja teljesen összefog törni.


Louis szemszöge.
Már mindenki a helyszínen volt kivéve Jasmin. Hol lehet? Már itt kéne hogy legyen , soha nem szokott késni! Miközben vártuk hogy jöjjön Jamest pillantottam meg aki épp felénk jött.
-James?-kérdeztem meglepődve.
-Srácok! Segítenetek kell! Jasmin eltűnt!
-Mi?! Mi az hogy eltűnt?-lepődtem meg és eléggé ideges voltam.
-Dominic áll a rejtélyek mögött! Megfenyegette Jasmint!
-Hogy micsoda?! Meg kell találnunk!
-Segítenetek kell!-mondta James én pedig a fiúk felé fordultam akiket szintén nagy sokk ért.
-Srácok kérlek!
-Persze de a turnét le kell mondanunk!-mondta Harry.
-Srácok én elintézem ti most menjetek!-mondta Lou mi pedig úgy is tettünk.
-De miért nem szól nekem James? Mégis csak az unokabátyja vagyok!
-Ezt most hosszú lenne elmesélni , de azt hiszem az lesz a legjobb ha két csapatot alkotunk és elkezdjük keresni Jasmint!-mondta James.
-Rendben!
-Oké akkor velem jön Louis , és Liam , ti pedig hárman mentek!-mutatott a másik három srácra.
-Rendben , és hol találkozzunk?-kérdezte Harry.
-Este mindenki menjen mondjuk Louis házához és reméljük akkor már Jasmin is velünk lesz.

Zayn szemszöge.
Elindultunk Harryvel és Niallel keresni Jasmint. Nagyon féltem , vajon mi lehet vele? Remélem nem fog történni vele semmi.
-Hol keressük először Zayn?-kérdezte Nisll , de nekem sem volt még ötletem.
 -Nem tudom srácok!
-Nincs valami emléked vagy valamid hogy hová vihették?-kérdezte Harry és akkor bevillant valami.
-Gina!
-Micsoda?-lepődtek meg mindketten.
-Azt mondta hogy bármit megtesz , hogy megkeserítse az életünket Jasminnal. El kell mennünk hozzá!-mondtam mire mindhárman teljese sebességgel futni kezdtünk Gina házáig. Mikor odaértünk szó szerint törtünk be az ajtón.
-Ti meg mit kerestek itt?-lepődött meg.
-Mond csak , nincs neked valami mesélni valód?-húzta fel a szemöldökét Niall.
-Nem tudom miről beszéltek...
-Oké ebből elég! Hol van Jasmin?!-emeltem fel a hangom , mire ő elkezdett nevetni.
-Ugyan Zayn , ne mond már nekem hogy az a lány kell neked! Én sokkal többet érek!-jött hozzám közel de én eltoltam magamtól.
-Ő senkinél sem ér többet! Most pedig mond el hogy hol van!
-Tudom hogy hol van, de nem mondom el nektek!
-Elég volt ebből , Gina!-ordított rá Harry. -Azonnal mond el hol van!
-Hiba az erősködés! Dominic majd gondoskodik róla!-mosolygott ördögien , Niall pedig csak megrázta a fejét.
-Gyertek srácok , úgyis megfogjuk találni!-mondta Niall mi pedig elmentünk és kerestük tovább. Már kb. 4 óra lehetett de még mindig kerestük és semmi jelet nem találtunk. Se Louisék se mi. Miközben mentünk leültem egy padra és a kezemet az arcomba temettem , a srácok pedig leültek mellém.
-Minden rendben Zayn?-fogta meg Harry a vállamat.
-Nem! Semmi sincs rendben , ha én hülye nem szakítok vele talán még most is velünk lehetne!-gördült le egy könnycsepp a szememen.
-Ne hibáztasd magad miatta , de most muszáj mennünk és folytatni a keresést.

Jasmin szemszöge.
Mikor felébredtem egy sötét pincében találtam magam. Nagyon megijedtem , de tudtam hogy Dominic és Gina áll emögött. Lassan összeszedtem magam majd a zsebemből elővettem a telefonom és bementem a névjegyekbe és az első embert akit megláttam írtam neki aki Niall volt. Remélem észreveszi és szól a többieknek.
-Te meg mit csinálsz?-kiabált rám Dominic én pedig összerezzentem , majd kikapta a telefonom a kezemből és összetaposta.
-Ezt miért csináltad?!
-Remélem nem küldtél senkinek semmit!-fenyegetőzött. -Vagy ha igen még megbánod!
-Úgyis megfognak találni Daminic , már csak órák kérdése!
-Ezt meg hogy érted?!
-Nem mondom meg neked!
-Akkor nagy bajban vagy!-mosolygott ördögien , majd egy madzaggal bekötötte a kezem és a lábam így alig tudtam mozdulni és az ingemet kezdte el kigombolni.
-Mit akarsz?-kérdeztem remegve.
-Hamar rá fogsz jönni!-mosolygott még mindig.
-Hagyj békén!-próbáltam elszabadulni de nem tudtam. A kezemet próbáltam felszabadítani ami szerencsére sikerült is , majd felálltam.
-Rendben ahogy akarod , de itt még nincs vége!-fenyegetőzött. -Most pedig vedd ezt be!-nyomott a kezembe valami gyógyszert.
-Mi ez?!
-Gyógyszer. De figyelmeztetlek , ha nem veszed be én fogom megetetni veled! Úgyhogy dönthetsz!-én inkább már nem szóltam semmit inkább bevettem , nem akarom hogy ő 'etessen' meg vele.

Zayn szemszöge.
Miközben sétáltunk megszólalt Niall telefonja és egy üzenet érkezett neki.
-Srácok ez Jasmin!
-Hogy?!-mentünk oda hozzá Harryvel.
-Azt írta , hogy 'S.O.S pince!'
-Ez mit akar jelenteni?-kérdezte Harry.
-Azt hogy Dominic valami pincében bezárta!
-De hol lehet? Melyik pince?
-A sikátornál ha megyünk ott van egy pince. Nézzük meg ott először!-mondta Harry majd futni kezdtünk odáig.
                          ****
-Oké szerintem hívjuk ide Louisékat is!
-Rendben felhívom.-mondta arry majd úgy is tett.
-Hallasz valamit Niall?
-Nem nagyon de mintha...
-Mintha?!
-Nem is tudom...szerintem Dominic...folytatni akarta volna Niall de én félbeszakítottam.
-Be kell oda jutnunk most!
-De zárva van!-Harry.

-Mikor jönnek Louisék?-Niall.
-Már úton vannak!


Nos ez lenne az új rész. M a direkt megírtam a 13. suli előtt remélem kapok néhány komit és feliratkozót! Az új szereplők pedig:

James Handerson

Dominic Dawson

5 megjegyzés:

  1. Húú....nagyon jóó! :) Tökre tetszik!! *--* De a videóból azt hittem Dominic valami aranyos srác lesz (húú..még helyes is! *o*) de így....
    Azért remélem normális lesz, és többet is szerepel a blogba! :D Nagyon ügyi vagy, siess! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :) Zayntől egy kicsit rossz volt, hogy kidobta de most megtanulta a leckét.
    Remélem Jasmint nem fogja bántani, és újra lesz Zaynnel.
    Béküljenek ki mert az lenne a legjobb.
    Kövit gyorsan! ♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyoon jó!
    Zayn most meg tanulta a leckét és remmélem ki békülnek Jasminal :)
    Siess a kövivel

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett. Nagyon jó, hogy vannak új szereplők is.

    VálaszTörlés