Rendszeres olvasók

2013. augusztus 21., szerda

9. Igazuk volt...




Néhány héttel később.
Pár héttel később visszamentünk Zaynnel a fiúkhoz , és a többiek is nagyon örültek nekem. Tartottunk aznap egy bulit ami elég jól sikerült...
Most a fiúkkal Németországba folytatjuk a turnét. A fiúkat épp egy interjúra készítettük el Louval , majd mikor végeztünk , az öltözőben beszélgettünk.
-Nagyon örülök , hogy visszajöttél Jasmin!-mosolygott Lou.
-Igen én is örülök!
-És mi a helyzet Zaynnel?-vont kérdőre Lou.
-Megbeszéltük a dolgokat , és jóban vagyunk , bár mikor ott volt ugye nálam , egy kicsit ittunk és hát majdnem megtörtént köztünk de szerencsére nem vesztettük el az eszünket.-meséltem.
-Szóval , mindketten éreztek valamit egymás iránt ugye?-húzta fel a szemöldökét.
-Nem tudom...-bizonytalanodtam el.
-Hát pedig szerintem jobb lenne ha tudnátok , aranyosak lennétek együtt.-áradozott Lou.
-Még gondolkodnom kell.
                              ****
Vége lett az interjúnak , majd a fiúk elmentek a saját dolgukra , én pedig Louissal elmentem vásárolni egyet.
-Jasmin segítened kéne.-kezdett bele. -Eleanornak akarok valamilyen nyakláncot venni , de nem tudom még , hogy milyent.. Segítenél?.
-Persze Louis!-mosolyogtam.
Mikor odaértünk az üzletbe elkezdtük nézegetni a nyakláncokat. Nagyon sok fajta volt. Egyszer csak Louis és én egyszerre ugyanarra a nyakláncra mutattunk , majd mindketten elmosolyodtunk.
-Ez biztos tetszeni fog neki!-mondtam.
-Igen szerintem is!
Az eladónak elmondtuk , hogy melyik nyakláncot szeretnénk , majd berakta egy kis dobozba , Louis pedig kifizette. Louis nagyon szereti Eleanort bármit megadna neki , remélem örökre együtt maradnak. A nyaklánc pedig amit vett neki gyönyörű volt.
Louissal elmentünk még a Starbuckba , helyet foglaltunk és Louis egyből kérdőre vont.
-Mi van közted és Zayn között?
-Ugye ott volt nálam , és hát egy kicsit többet ittunk a kelleténél , és majdnem megtörtént a dolog de szerencsére volt annyi eszünk , hogy nem csináltuk meg. Lou azt mondta , hogy döntsük el mit akarunk , és azt hiszem igaza van , ugyanis ez ilyen 'barátság extrákkal.'
-Lounak igaza van. Zayn nem olyan fajta srác , aki sokáig szeret várni egy lányra. És én tudom hogy előbb vagy utóbb úgyis bevallod neki hogy szereted.
-Honnan veszed hogy szeretem?-mosolyodtam el.
-Csak ha Zaynről beszélünk egyből csillognak a szemeid.-kortyolt közbe bele az italába.
                          ****
Este miközben a fiúk koncerteztek én visszamentem a turnébuszra. Mi van ha igaza van Lounak és Louisnak is?! Talán tényleg hinnem kellene végre az érzéseimnek és bevallani hogy igenis megőrülök Zaynért?! Mert így van , ha csak meglátom a hasamba pillangók repkednek , és legszívesebben magamhoz ölelném , és SOHA nem engedném el. Azt hiszem itt az idő és elmondom neki!


Egy órával később a fiúk visszajöttek a koncertről de Zaynt sehol sem láttam.
-Hol van Zayn?-kérdeztem Harrytől.
-Őőőő..-túrt a hajába. -Odakint.-mutatott kifelé én pedig kimentem , majd amit ott láttam nem hittem a szememnek. Egy másik lánnyal láttam csókolózni. Abban a pillanatban úgy éreztem , hogy a szívem darabokra tör! Louisnak igaza volt! Nem kellett volna eddig magamban tartani. Azonnal berohantam és az ágyamra feküdtem és sírni kezdtem , ahogy csak tudtam. Hirtelen evalakinek a kezét éreztem a hátamon.
-Sajnálom Jasmin.-mondta egy hang aki Louis volt.
-Miért nem mondtad el nekem?!-álltam fel az ágyamról idegesen.
-Nekem nem mondta el Zayn! Csak Liam és Harry tudott róla. Nekem épp az előbb mondták el.-mentegetőzött.
-Igazad volt! Annyira hülye voltam!-kezdtem el sírni , Louis pedig szorosan megölelt.
-Sajnálom.


Miután Louis és én egy hosszút beszélgettünk Niall , Liam , és Harry bejöttek hozzám.
-Hallottam mi történt.-ült le mellém Niall és megölelt.
-Beszélnem kell vele.
-Jó ötlet.-mondta Liam majd megpróbáltam mosolyogni , és elindultam Zaynhez aki épp jött fel így egymásba ütköztünk.
-Zayn beszélnem kell veled.-néztem szemeibe , ő pedig bólintott egyet , majd leültünk a nappaliba , én pedig belekezdtem.
-Én láttalak jó előbb azzal a lánnyal.-kezdtem bele félénken , Zayn pedig sóhajtott egy nagyot.
-Figyelj. Tudom hogy pár hete történt köztünk az a dolog... De én továbbléptem. Az a fajta srác vagyok , aki nem szeret sokáig várni egy lányra. Akivel láttál pár napja ismerkedtem meg és nagyon kijövünk.-mesélte miközben én legszívesebben ordítottam volna. Annyira fájt!
Vettem egy nagy levegőt , majd újra belekezdtem.
-Megértelek. Legyetek boldogok!-próbáltam mosolyogni majd elmentem. Igazuk volt... Tudtam , éreztem hogy ez lesz. De már semmit nem tehetek! Zayn boldog és én most jöttem rá hogy kit veszítettem el!

Zayn szemszöge.
Lehet , hogy most rosszul esik Jasminnak , de mit tehetnék? Bárhogy is próbálkoztam Jasmin nem akar tőlem semmit. Múltkor pedig csak sokat ittunk és azért történt köztünk az a dolog...
De továbbléptem , és boldog vagyok Ginával és ez a lényeg. Jasmin is biztos könnyen veszi a dolgot úgyhogy nem izgatom magam! Mentem be a szbába , vagyis mentem volna be , de meghallottam amit Jasmin és Niall beszél.

Jasmin szemszöge.
-Hidd el Jasmin , minden rendbe fog jönni!-próbált megnyugtatni Niall.
-Én lehetek a hibás. Ha előbb észbe kapok akkor most nem itt tartanák! De már úgy is mindegy.-töröltem le a könnyeim.
-Mi lenne ha holnap elmennénk mondjuk moziba? Talán kikapcsolódsz.-ajánlotta fel Niall én pedig egyből bólintottam. -És mit nézzünk?-kérdezte.
-Halálos iramban 6?
-Imádom.-mosolygott.
-Én is!
-Rendben akkor azt nézzük! De most megyek , felhívom anyut.
-Rendben.-miközben Niall leszállt az ágyamról és megbotlott a cipőmbe én pedig elkezdtem röhögni.
-Örülök hogy nevetsz!-állt fel Niall.
-Bocsi de muszáj volt!
-Tudom hogy vicces vagyok!-emelte fel az egyik kezét a levegőbe majd kisétált. Istenem imádom Niallt olyan mintha a bátyám lenne!
Pár perccel később betoppant Zayn. Istenem remélem nem hallotta amit Niallel beszéltünk. Leült mellém és szemeimbe nézett.
-Sajnálom hogy most miattam szenvedsz.-simított végig a hátamon.
-Te hallottad...-folytattam volna de közbeszólt.
-Igen! Én szörnyen sajnálom , de én szeretem Ginát!-mondta és a szemeiben teljes őszinteséget láttam , a szívem pedig darabokra tört. 
-Megértelek. 
-Kérlek ne haragudj rám!
-Nem haragszom!-próbáltam mosolyogni, Zayn pedig megölelt. Az illata újra megcsapta az orrom. Nem tudom hogy fogom kibírni egy másik lánnyal látni. Még soha nem éreztem így fiú iránt pedig már volt barátom. Zayn olyan más. És most már nem lehet az enyém.



Már mindenki az ágyban volt és aludni készültünk. Én csak a falat bámultam és néztem ki a fejemből...

A koncertnek vége lett. A folyosón voltam mikor hátulról két erős kéz megfogta a csípőmet és maga után húzott az öltözőbe , majd szembe fordított magával. Zayn volt az. A teste izzadt volt , de még így is tökéletes volt.
-Hiányoztál!-suttogta fülembe , engem pedig kirázott a hideg.
-Te is nekem!-öleltem meg , majd a nyakamat hintette be apró puszikkal , később pedig már az ajkamra tért. Minden egyes érintésénél kirázott a hideg és azt kívántam bárcsak örökké tartana ez a pillanat...
Az ágyban mozgolódtam és éreztem , hogy teljesen izzadt vagyok. Felkeltem majd körülnéztem. Mindenki aludt csak Niall horkolása halladszott. Zaynnel álmodtam. Istenem ezt nem bírom. Olyan csodálatos volt , és teljesen valóságosnak tűnt. Kimentem a konyhába inni egy pohár vizet , majd leültem a székre. Hallottam hogy valaki jön ki utánam. Kihúzta a széket majd leült hozzám. Harry volt.
-Hát te?-kérdezte majd megdörzsölte szemeit.
-Felriadtam.-mondtam.
-Mitől?-nézett rám furám.
-Egy gyönyörű álomtól.-mosolyodtam el majd visszamentem aludni.




Ez lenne az új rész! VÁROM A KOMIKAT ÉS A FELIRATKOZÓKAT!xX

4 megjegyzés:

  1. Egyre izgibb a történet, nagyon várom a folytatást. Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen imádom ezt a blogot és azt is ahogy hamar kövi részt :) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett:D kérlek felejtse el Zayn azt a Ginát és legyen Jasminnal :D'
    kövit de HAMAR!! ♥ ♥

    VálaszTörlés